Hotel Gutshof Wellenbad

Gutshof Wellenbad

1 review over Hotel Gutshof Wellenbad in het Nederlands

Moet nog veel verbeterd worden

monique_4, 15-12-2011

Op uitnodiging van een Duitse vriend naar Dortmund Kerstmarkt. Hij heeft voor ons dit hotel geregeld. Best prijzige kamer 94 euro pk. Maar deze waren mooi groot en ouderwets maar leuk ingericht. Bijna een apartement zo groot. Hotel is ook al oud en erg knus gezellig. Grote aanbouw in moderne stijl maar zeker niet ongezellig. Avondeten is perfect een hele goede keuken. Helaas alleen van de ontzettend onvriendelijke bediening. Het ontbijt viel heel erg tegen. Ze adventeren met een rijkelijk gevuld ontbijt buffet, maar helaas was er niet echt veel. Weinig keuze aan beleg en men had al uitgerekend at we maar 2 broodjes pp kregen. Onze vriend kwam ook ontbijten en hij moest maar liefst 15 min wachten op 2 broodjes...een flesje jus d orane van 300 ml voor 15 pers nee dat was een aanfluiting. Volgende keer gaan we toch een ander hotel zoeken daar.
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gutshof Wellenbad in Schwerte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gutshof Wellenbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gutshof Wellenbad scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: