Hotel Am Mühlenteich ***

Am Mühlenteich
5,1

Matig

5 reviews over Hotel Am Mühlenteich in het Nederlands

Leuk hote, maar wel vergane glorie.

Willem Sodenkamp, 25-7-2017

Keurig hotel, de kamers zijn niet groot maat wel schoon en netjes. Het hotel is wel een beetje uit de tijd en geen 4 sterren waardig.

De ruimte waar je ontbijt is helemaal origineel in Jugendstil.

Het ontbijt is uitgebreid met heel veel mooie producten.

Op nog geen 100 meter is het centrum.

Er zijn heel veel leuke restaurants op loop afstand.

Een tip om te bezoeken is Slot Wewelsburg.

Gereisd met partner in oktober 2016

niet meer naar toe

A. Streefkerk, 3-10-2016

Hotel was erg gehorig, kamers wel netjes. Keuze diner erg klein. Werd ons een erg dure wijn geschonken zonder dat we de wijnkaart hadden gezien. Vroegen om karaf water krijgen fles mineraal met bubels a 7 euro. Bleek later dat deze fles ook nog 2 maal op de rekening was gezet en maar 1 gehad. Tijdens het ontbijt geen plaats meer, moesten maar buiten gaan zitten bi +/- 10 graden. Geen goed alternatief dus. Al met al voor ons een reden om nooit meer te boeken bij dit hotel.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Niet weer

Koos en Inge, 26-6-2016

Net en schoon hotel ..... goed eten, alleen een erg beknopt keuze menu.

Erg weinig tot geen overige gasten die aan ontbijt of diner aanwezig waren.

Service was goed en vriendelijk personeel.

Kamer was t.o.v. de 4* niet naar verwachting en erg rumoerig vanwege het verkeer.

Gereisd met partner in juni 2016

Gebrek aan service

Gert Huber, 30-11-2014

De ligging is prima, maar verder niet veel goeds. Onze zolderkamer was slecht te verlichten en koud, de verwarming maakte herrie. Op zondag was het restaurant dicht en kon de receptioniste ons niets inschenken en ook niet vertellen waar we buiten de deur konden eten. De minibar bevatte op deze tweepersoonskamer maar een enkel exemplaar van elk drankje en ook was er van elk type glas maar een - natuurlijk geen ramp maar wel apart. Ontbijt aan de prijs. Zou vier sterren moeten hebben maar die zagen wij er niet aan af.
Gereisd met partner in november 2014

Mooie ambiance

hsweenen, 12-8-2011

Mooi hotel op enkele stappan afstand van het centrum. Klein en leuk stadje met veel Italiaans; restarants en ijssalons. Helaas was het hotel restaurant en de gezellige bar gesloten. Ontbijt en bediening was voortreffelijk.
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Am Mühlenteich bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Mühlenteich in Schwelm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Mühlenteich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Mühlenteich scoort een 5.09 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: