Hotel Vitalhotel Rosengarten ***

• Ligging t.o.v. pistes7,0

3 reviews over Hotel Vitalhotel Rosengarten in het Nederlands

Dit nooit meer

Ger, 30-9-2008

Sanitair was zeer slecht. Badkamer zeer klein en slecht onderhouden. Niet voor herhaling vatbaar. Kwam misschien omdat we een kleine hond bij ons hadden. Ander kamer hebben wij niet gezien.
Gereisd familie in september 2008

Anne-Marie, 7-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk dorpje, het hotel ligt aan een vrij rustige weg. Wij hadden een prima (grote) hotelkamer aan de achterkant. Ontbijtbuffet(je) is goed verzorgd, avondeten is voldoende, maar je kunt in de nabije omgeving ook leuk eten in enkele restaurantjes. Het hotel heeft een dampfbad, waar je je niet teveel van moet voorstellen. Klein maar fijn!Als je wilt sta je binnen een half uur op de piste. Honden zijn welkom.
Gereisd met partner in januari 2008

Guy, 4-10-2007

Het hotel ligt in een gezellig dorpje,wij zijn er geweest voor de prachtige wandelingen en deze zijn er volop in deze streek.

Een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vitalhotel Rosengarten in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vitalhotel Rosengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vitalhotel Rosengarten scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: