Vakantiehuis Haus Seidenweber

Haus Seidenweber

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Seidenweber bij:

1 review over Vakantiehuis Haus Seidenweber in het Nederlands

Never again!!!!!!!!!

w visser, 3-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wat een verschrikking! Deze mensen weten niet wat gastvrij betekend, vind zelf Duitsers over het algemeen erg onvriendelijk.

Bij aankomst kregen we een mager welkom en mevrouw viel gelijk maar met de deur in huis en noemde een oneindige lijst van alles wat dus niet mocht. Ze had een hekel aan groepen, we waren een dubbel gezin met in totaal 6 kinderen en 4 volwassenen, we mochten absoluut niet bij elkaar op de kamer zitten en ga maar door. Op de tweede dag hadden we geen verwarming en warm water, nadat wij dit gemeld hadden kwam dochter lief ons verrassen met haar ongastvrije houding. We moesten haar aanspreken met SIE! en ja wir hatten alle geduscht want alle badezimmer waren nass! Zeker!! 1 kon nog net warm douchen en de rest had een koude douche daar was mevrouw niet naar geïnteresseerd! Omdat we niet op de kamers mochten met zijn 10en konden we in het huis in de eetzaal s avonds wel een spelletje doen. We kregen geen sleutel dit hebben we 1 keer gedaan zonder succes een Drama!

Gereisd met vrienden in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Seidenweber in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Seidenweber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Seidenweber scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: