Hotel Deimann *****

• Ligging t.o.v. pistes8,4

6 reviews over Hotel Deimann in het Nederlands

Heerlijk

Hendrik, 9-10-2016

Fijn hotel. Mooie golfbaan. Eten goed, wijn lekker. Erg geschikt voor een weekend golfen met vrienden.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Super

Willem, 11-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geweldig hotel! We zijn hier nu erg vaak geweest met een groep golfers.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Geweldig hotel

BT Verpoorten, 21-6-2015

Dit is een hotel waar service zeer hoog in het vaandel staat en iedereen van kamermeisje tot chef kok weet wat hij/zij moet doen. De keuken is geweldig en zeer overvloedig. Het ontbijt is van zeldzame klasse inclusief bubbels. En waar maak je nog mee dat de directeur bij het uitchecken persoonlijk afscheid komt nemen en je uitzwaait? Ook voor golfers een ideale uitvalsbasis. Op nog geen 500 meter van het hotel ligt een prima 27 holes baan die met de Noord lus zeker niet makkelijk is te noemen.
Gereisd met partner in juni 2015

kwaliteits hotel

brawi, 8-2-2015

Door familie gevoerd hotel met een hoog kwaliteitsniveau. Hotel staat erg goed aangeschreven. De prijzen zijn op het peil van een 5* hotel, hetgeen ook waar wordt gemaakt. Veel voorzieningen aanwezig en persoonlijke aandacht voor de gasten. Uitgebreide spa met een ruim aanbod aan specialistische behandelingen. Het eten van een erg goed niveau, alhoewel de wachttijd tijdens lunchtijd met 45 minuten wel erg lang is. Wij hebben niet ervaren dat kinderen specifieke aandacht krijgen. Sterker nog: wij boekten een suite met extra slaapkamer voor onze zoon en kregen een ruime kamer met extra torenkamer. In het torenkamertje waren hoekvormige zitbanken naast een steile trap. De zitbanken waren het 3e en 4e bed hetgeen gevaarlijk was naast de trap en absoluut niet ergonomisch om te slapen. Absoluut slaapkamer onwaardig! Niet echt een kamer om met kinderen te verblijven. Na reclamatie kregen we een andere kamer met minder voorzieningen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mixed feelings

Reginald de Schepper, 14-4-2012

Oogt als een bijzonder mooi complex en dat is het voor 80% ook. Wellness en zwembad-zone uniek, alsook de vernieuwde kamers in de oostelijke-wing. Eten prima en prachtige (Duits/Oostenrijkse) wijnselectie - wat een aanbod!

Maar: op papier afgesproken (ouderwetse) kamer was niet conform onze afspraak en oplossing kwam er enkel door onze toegeving - met prijsverhoging totaal voor onze rekening.

Flexibiliteit: nihil. Prachtige kamer 337 maar aan wat een tarief!

Indien we niet akkoord gingen: ander hotel opzoeken (Paasweekend!) of terug naar huis.

Duits in enge zin: géén creditcards, geen buitenlandse TV-zenders, hotelinformatie eentalig Duits, etc.

Strenge familie-hand in alle opzichten, niet altijd ten goede voor een open (internationaal) beleid.

Gereisd met partner in april 2012

zo hoort service te zijn

Raoul, 8-10-2008

Prachtige ruime kamer, voorzien van alle gemakken, uitgebreid ontbijtbuffet, een goed restaurant maar vooral geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Deimann bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deimann in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deimann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deimann scoort een 9.17 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: