Appartement Morsbacher Hof

Morsbacher Hof

1 review over Appartement Morsbacher Hof in het Nederlands

Super accomodatie!

Annet, 29-6-2012

Bijzondere woning. In een oude vakwerkschuur is een bovenwoning gemaakt met veel ruimte Met de originele houten balken. Lange personen moeten af en toe bukken, maar mijn man vond dit geen probleem.Ingericht met allemaal oude kastjes en leuke spulletjes. Mooie douche en keuken.Prima bed.Om er te komen een trap naar boven. Deze is voor 2 pers. De eigenaar heeft ook nog een woning voor 2-4 pers. Er is beneden een terrasje van de Bauerncafé. Daar kun je heerlijk ontbijten of gewoon een thee/koffie/biertje drinken. Of een heerlijk zelfgemaakt taartje eten! Ons bijzonder goed bevallen, we gaan er zeker terug en dan wat langer dan 2 dagen :-)
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morsbacher Hof in Schleiden-Gemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morsbacher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Morsbacher Hof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.