Appartement Der Appelbongert

Der Appelbongert

1 review over Appartement Der Appelbongert in het Nederlands

leuk adresje !

Petra, 30-6-2010

Op mijn zoektocht naar een leuk overnachtings adresje voor een dagje Moviepark Germany kwam ik dit pareltje tegen. Het ligt in het groen afgelegen van een dorpje of een stadje, maar met de auto ben je binnen 10 minuten wel bij een supermarkt of restaurantje of iets dergelijks. Overigens bied de gastvrouw ook boodschappen service aan, maar omdat wij slechts 2 nachten hier waren hebben we er geen gebruik van gemaakt. Waar we ook niet aan toe zijn gekomen, zijn de fietsen. Ze hebben een schuur vol fietsen in alle maten (ook zo'n kinderkar die achter de fiets hangt) om zo de omgeving te verkennen.

Zoals geschreven was ons doel dat pretpark wat ongeveer 17 km verder te vinden is. Wij hadden een soort prive huisje. Alles gelijkvloers met een woon/keuken, 2 slaapkamers (1 tweepersoonsbed en 1 met twee eenpersoonsbedden) een badkamer met toilet en nog een extra losse toilet. Het was helemaal compleet ingericht met alles erop en eraan. Wij hebben een top weekend gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Der Appelbongert in Schermbeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Der Appelbongert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Der Appelbongert scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: