Hotel Kleineichen

Kleineichen

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kleineichen bij:

2 reviews over Hotel Kleineichen in het Nederlands

Niet onderhouden

Gerard, 10-5-2009

Als het echt voor een nachtje is, kan dit net. Het is allemaal oud en verweerd. Er wordt kennelijk niet veel aan onderhoud gedaan. Dan krijg je al gauw een smoezelige indruk. Toch was de kamer wel schoon die ik kreeg. Ik zou met de wetenschap van nu geen tweede keer hier willen overnachten en doorzoeken naar iets anders. Ik heb 78 Euro betaald voor een nacht met twee personen. We vertrokken zeer vroeg, dus het ontbijt hebben we niet genomen.
Gereisd anders in mei 2009

Norbert, 16-11-2007

In top 3 van slechtste hotels ooit geweest. Euro 60,00 per nacht niet in verhouding tot het gebodene, en moest nog vooruit betaald worden ook (nog nooit meegemaakt)

kleine kamers, niet onderhouden wanden, douche, deuren (slecht sluitend)

het was een beetje "unheimisch" en smoezelig allemaal.

Gereisd alleenreizend in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleineichen in Rösrath , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleineichen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleineichen scoort een 3 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: