Hotel Altstadthotel Rheine

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Altstadthotel Rheine bij:

1 review over Hotel Altstadthotel Rheine in het Nederlands

Onbeschoftste gastvrouw ooit..

Mathieu, 12-5-2013

Hotel met nette kamers, schone badkamer, goede ontbijtzaal, en mooie ligging vlag bij het centrum, voor een redelijke prijs. Onze motoren konden op veilig op een binnenplaatsje staan.

Al met al een prima beeld, tot de gastvrouw in beeld komt. Onbeleefd tegen de hotelgasten, maar ronduit onbeschoft tegen het eigen personeel. Ons (verder prima) ontbijtje werd bijvoorbeeld overstemt door de scheldkanonnades die deze dame met het volume op 10 op haar personeel los liet.

Zo sfeerbepalend dat ik er niet meer heen hoef, ondanks het feit dat de rest van het hotel echt niet slecht is.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altstadthotel Rheine in Rheine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altstadthotel Rheine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Altstadthotel Rheine scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.