Vakantiehuis Mettenhof

Mettenhof

1 review over Vakantiehuis Mettenhof in het Nederlands

Top!

onzevakantiebeoordelingen, 14-7-2014

In 1998 voor het eerst in Mettenhof verbleven en deze maand was onze 5e keer. In een woord geweldig.Mooie en grote tuin,en voor de kinderen zeer veel speelmogelijkheden. Speeltuin, zwembad,trampoline, en fietsjes/trekkers/steps etc. Verschillende zitjes her en der. De familie laat je helemaal vrij, en is behulpzaam. Van de 4 appartementen hebben we er reeds 3 gezien,veel ruimte,en schoon! Allen hebben rolluiken, wat het met zomerse temperaturen zeer aangenaam maakt. De omgeving is goed, dichtbij Winterberg, Willingen, Olsberg, en vlakbij Bestwig. (Pretpark Fortfun) Minpunten weten we niet echt op te noemen,misschien dat er geen Nederlandse tv is te zien..maar als dat nu echt een minpunt is? Daar konden we best zonder.En vloerbedekking in de woonkamer vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd,maar ook daar was prima mee te leven.Prijs kwaliteit zeer goed, wat ons betreft een aanrader. Het verbaasde ons dat er nog niet eerder recensies geschreven waren, hoop dat er vele zullen volgen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mettenhof in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mettenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mettenhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: