Vakantiehuis Haus am Medebach ****

• Ligging t.o.v. pistes8,2

11 tips over Haus am Medebach

Andrea Philips, 24-8-2014

Leuke rodelbaan op 7 min rijden ,

Mooie stuwdammen ook niet te ver rijden ,

Winterberg en Willingen zijn leuk toeristen plaatsen in de buurt .

Wij hadden een 5 persoons ruim en licht en we zaten elkaar niet in de weg met 2 gezinnen,

Lisette Praamstra, 18-7-2014
Omgeving is goed geschikt voor wandelingen te maken, maar ook om te fietsen.....maar dan moet je wel wat gewend zijn....
Jason , 12-9-2013
Wandelen op de Hochheide Hutte

R. van Heusden, 16-6-2013
Volg alle wandelroutes in het dorp of de naastgelegen dorpen en zie met eigen ogen hoe mooi het daar is.
Esther de Kuijer, 12-6-2013
Bruchhauser Steine beklimmen voor een schitterend uitzicht over het dal en de omliggende dorpjes!
jdew1987, 10-2-2013
Ga je voor het skieen, boek dan doordeweeks, rustig op de pistes. wij parkeerden direct naast de piste, bij P3, hier heb je ook skischool Semmler, voor NL lessen. Je moet gewoon vanaf de parkeerplaats de afdaling naar beneden skieen, daar kan je tickets kopen. Wij kochten voor 4 dagen, de speciale wintersport arena card, kan je ook een daagje in Willingen skien, daar zijn bredere, iets langere pistes, wel op de gondel, na alleen sleepliften, dus daar moet je van houden.

big_john, 5-9-2012
Willingen op 12 Km heeft op zondag div winkels geopend Warsteiner brouwerij op 33 Km een bezoekje waard
Margreet Kunstman-Jongerius, 19-6-2012
Ook per OV goed te doen en voor 36 euro enkele reis per persoon!
Annemarie_Dennis, 29-3-2012

Skiles bij Der Brabander, niet duur en, altijd makkelijk, in het Nederlands.

De bakker voor warme broodjes in de ochtend zit om de hoek en in Winterberg zit een Aldi.

Leuke restaurantjes in Willingen, Olsberg en Winterberg

helma, 4-1-2012
als je voor rust wil gaan, maar toch op korte afstand 12 km willingen en 19 km winterberg wil ski'n dan is dit het ideale verblijf

Onze bezoekers bekeken ook: