Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich ****

Ferienhaus Hedrich
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich bij:

13 tips over Ferienhaus Hedrich

han, 25-5-2015
winterberg is leuk om te skieen, hotel schottes kan je heerlijk en veel eten tegen super lage prijzen
Mirjam, 9-2-2015
Vertrek tijdens het wintersport seizoen op tijd naar de pistes. Grote kans op file.
Nigel, 9-1-2015
Mocht je uit eten willen, "Zur Post" in Olsberg is ook een aanrader. Heerlijk 3 gangen gegeten tegen een zacht prijsje.

J.K. Looman, 11-8-2014

Schitterende omgeving, en wij hebben dan ook mooie wandelingen gemaakt in de fraaie omgeving van dit lieflijke 'rozendorp'. Zeker is dat wij volgend jaar terugkomen, en dan voor een langere periode. Nu al kijken wij daar naar uit!

J.K. Looman

Wassenaar

linda, 29-10-2013
    Ga naar metten, flamingo of haus weickenkracht.
    Miriam, 25-5-2013
    Restaurant Kettler, heerlijke schnitzel met asperges gegeten voor weinig geld, echt een aanrader!

Plattel, 2-2-2013
    In het dorpje kun je prima en goed betaalbaar eten bij Gasthaus Kettler. Kettler is op loopafstand van de vakantiewoning.
    BBBoons, 26-8-2012

* "gasthof Kettler" een aanrader lekker eten voor weinig geld

* de Bruchhauser steine een mooie wandel klim route ook goed te doen met de kinderen

* zomer rodelbaan in Willingen

* druipsteengrotten Atta höhle in Attendorn wel een stukje rijden maar zeer de moeite waard

* verschillende kanzelbanh-en in de omgeving die ook heel leuk zijn

dus teveel om op te noemen

Jacqueline, 25-8-2012

Aqua Olsberg blijft een prachtig zwembad, jekan er ook heerlijk eten. En natuurlijk Kettler in het dorp waar je fantastisch kan smikkelen.

Brillon, Korbach leuk om te bezoeken.

Bianca uit Hulst, 11-8-2012
    Winterberg, wandel (Kaller Asten) en ski gebied, Willingen, wandel en ski gebied. Vlakbij gelegen Bruchhausser steine beklimmen. Op de berg achter het appartement de strukerstein. In Kuhhude de 40m hangbrug. In Schanze het Kyrrilpad met omgewaaide bomen waar je over en onderdoor loopt op de Schmallenberg. De prachtige stuwdam van de Edersee met een prachtig kasteel die erover heen kijkt. We zijn nog lang niet uitgekeken in het Sauerland dus wij komen hier zeker nog terug!! Dus... tot ziens!!

Onze bezoekers bekeken ook: