Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich ****

Ferienhaus Hedrich
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich bij:

134 reviews over Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich in het Nederlands

Super

Ina vd B, 30-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super weekend gehad! We waten iets te vroeg maar dat was absoluut geen probleem alles stond en was klaar om aan ons weekend te neginnen.Wij waren met 4 volwassenen,kind en hond. Verbleven in app. Desiree

2 mooie slaapkamers met op de grootse slaapkamer prima slaapbank voor onze zoon,mooie nieuwe badkamer met genoeg warm water zodat iedereen iedere morgen warm kon douchen. Verder in het app alles aanwezig wat we nodig hadden. Supermarkt op 25 meter afstand en winterberg en williggen op 15 min afstand . A

Gereisd anders in april 2017

in eeen word geweldig super weekje gehad

john wijngaard, 23-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

ik vond alles goed keurig schoon voel me thuis

aardige mensen zou zo weer naar toe gaan ik hoop dat ik volgend jaar weer daar mag verblijven ik zou zegen ga zo door m.v.g john wijngaard uit joure

Gereisd met vrienden in september 2016

ferienwoning hedrich in het rozendorp

m&m, 17-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij mochten een week verblijven in appartement annika met zn tweetjes en hebben het super gevonden.

Alles was keurig ,netjes en schoon en verzorgd!!

De gastvrouw en heer zijn heel behulpzaam en aardig en ook fijn dat ze nederlands spraken ivm tips voor leuke uitjes.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi appartement en gastvrije mensen.

Frits van den Brink, 16-8-2016

We hadden het appartement Desiree en deze was goed genoeg voor 2 volwassenen en drie kinderen (9-12-14 jaar). Het appartement was goed schoon. De handdoeken lagen klaar en de bedden waren opgemaakt. Een betere start van de vakantie hadden we niet kunnen wensen.

De gastheer en vrouw waren vriendelijk en altijd in voor een praatje. Ze konden ook veel vertellen over de omgeving. Ze stonden klaar voor vragen en zelfs onze was werd gedaan. Wat voor ons erg prettig was omdat we er 14 dagen verbleven.

De kinderen hebben zich ook prima vermaakt met de biljart-tafel en de flipperkast. Dat is een plus punt dat ze dat konden doen. Kosten van de biljart en flipperkast was vielen mee. 1 euro per spel. Ook was er Wifi.

Ook de hond was welkom, kreeg zo nu en dan een brokje en heeft zicht prima vermaakt.

De locatie is ook prima je bent zo in Winterberg, Olsberg en Willingen.

Je kunt in de omgeving ook mooi wandelen en de routes zijn duidelijk aangegeven

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne rustige lokatie

Lichteveld, 11-2-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was super schoon en voldeed aan alle verwachtingen. Het ontbijt wat we erbij geboekt hadden was ook prima, nog bedankt voor de warme schokolademelk en het gekookte ei.De ligging is ideaal, ligt precies tussen Winterberg en Willingen in. De eigenaren zijn zeer gastvrij. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

verschrikkelijk

linda Dijkhuizen, 25-1-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

ga hier nooit heen!!!!! Deze meneer is er alleen op uit om je extra geld uit je zak te kloppen en als dat dan niet lukt dan gaat hij dreigen. Echt een vreselijke verblijf gehad. Wij hadden een kamer geboekt met 2 slaapkamers er was er maar 1 we zouden nederlandse tv zenders hebben was er niet er zou wifi zijn ook deze is niet aanwezig. Wat ook echt niet super is is dat het er steenkoud is en niet warm te krijgen. We hadden een Lang weekend geboekt van vrijdag en dan maandag ochtend weer naar huis. Na gistere een dag op de piste te hebben gestaan en drijfnat in je appartement te komen wilde ik gaan douchen maar de douche werkt niet naar behoren dus het is of gloeiend heet of ijskoud vervolgens werd er aanhoudelijk gebonkt en gebeld aan de deur en daar was de eigenaar dat we even 65 euro bij moesten betalen anders moesten we er nu uit? Dat we 2 kleintjes (4 en6) bij ons hadden boeide hem niet (zijn woorden) Ongelofelijk vreselijke man geen enkele menselijkheid of iets. We hadden duidelijk een afspraak en het was juist zijn idee om vrijdag te gaan rijden we kwamen om half 12 snachts aan en op zondag zijn we uiteindelijk maar vertrokken omdat weniets meer met deze man te maken wilde hebben. ALs wij niet nu betaalde dan..... echt vreselijk en dat was dan ons eerste weekend weg in bijna 10 jaar. Echt bedankt en ik hoop u nooit meer te zien.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2016
    Fam Kunstman, eigenaar, 29-1-2016

Deze mensen wilden de 3 nachten niet betalen,en hebben de woning in een ongelofelijke smerige toestand achtergelaten,zoals remsporen in de toilet pot,handdoeken in de douche gesmeten,chips en limonade flesjes in het kinderbed ,de vuilnis en de vaat laten staan,alle lichten in de woning laten branden en ook nog gerookt in de woning!

Op deze asociale mensen zit geen verhuurder te wachten en staan nu op de zwarte lijst in Duitsland vermeld.

p.s de foto's van deze wantoestanden staat op dit portaal.

Gelukkig hebben wij al 8 jaar 99% tevreden Gasten!!

Heerlijke plek!

Miranda dekker, 28-12-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn 6 dagen geweest, inclusief de kerstdagen. De sfeer begon goed met een versierde kerstboom.

Het is een prima, schoon verblijf met alles wat je nodig hebt in huis!

Gourmetten in de woning was (door vervelende geur en vet) niet toegestaan maar daarvoor in de plaats mocht dit wel in het gastenverblijf. De tafel werd zelfs voor ons gedekt.

Je bent vanaf deze plek zo in winterberg en in willingen (ijsbaan). In olsberg hebben we gezwommen, mooi en rustig bad.

Ook kun je bij de eigenaars aankloppen voor een vraag. We zijn erg gastvrij ontvangen. Gastvrij en ons ook onze eigen ding laten doen. We voelden ons erg op ons gemak.

Appartement was heel rustig en natuurlijk hou je rekening met elkaar.

Niet duidelijk was of je de speelapparaten in het gastenverblijf vrij mocht gebruiken.

Wij hebben ons zeer vermaakt en is voor herhaling vatbaar!

(En zelfs gesleed op kunstsneeuw! )

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Keurig vakantiehuis.

Willem, Renske en Dave, 23-7-2015
    • Ligging t.o.v. pistes6

Het ontvangst van zowel de eigenaar als de eigenaresse was hartelijk. Na een korte uitleg konden wij onze spullen uitladen en het appartement/omgeving gaan verkennen.

Het appartement is gedateerd, maar brandschoon! Voor vragen kon ik bij de eigenaren terecht het was nooit teveel. Ik had gevraagd of de eigenaresse een was voor ons wilde draaien. Tot mijn verbazing kwam ik met de hond terug van het wandelen in het bos hing de was al aan de waslijn wat een top service!!!

Nogmaals hartelijk dank!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

super accomodatie!

han, 25-5-2015

prima gastheer en mevrouw, ze denken mee in oplossingen en zijn vriendelijk en gastvrij. prachtige en keurige appartementen. ook de indeling is praktisch en alles is nieuw in december 2014
    Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Super weekendje gehad

tineke, 28-3-2015
    • Ligging t.o.v. pistes9

Super locatie wij hadden het appartement op de bovenste verdieping. Deze is het meest recent gerenoveerd.
    Gereisd met vrienden in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhaus Hedrich scoort een 8.82 uit 10 op basis van 138 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: