Hotel Familiehotel Kameleon ***

Familiehotel Kameleon
7,6

• Ligging t.o.v. pistes7,3

66 reviews over Hotel Familiehotel Kameleon in het Nederlands

Leuk voor een paar dagen

Albert Wouters, 15-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk hotelletje

Wij hadden een kamer op de 2e etage en moesten dus de koffers zelf naar boven brengen.

Wij zijn al boven de 70 jaar.

De eigenaar liet ons het gewoon zelf doen.

We hadden een ruime kamer met een ruime badkamer.

Onze medereizigers hadden ook een ruime kamer, maar hun badkamer was net een bezemkast.

Oo onze kamer konden de gordijnen niet helemaal dicht, dus als je deze kamer krijgt, neem een oogmasker mee

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk verblijf gehad

idapaul@hetnet.nl, 30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben hier met onze 2 jongens een prima verblijf gehad. Vriendelijke mensen die het de gast naar de zin maken. Mijn zoon vroeg om geo cache tips en de volgende morgen kreeg hij deze, top! Lekker ontbijt. Ook is het mogelijk 's avonds een schnitzel te eten, deze was heerlijk! Kamers zijn prima. Goede bedden en goede douche. En dit alles in een prachtige omgeving!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Tanja en Peter, Eigenaar, 2-8-2017

Hartelijk dank voor uw review, dit stellen wij zeer op prijs.

prima

Hanneke, 23-7-2017

Ontzettend aardige eigenaren. Heel prettig was bijv. het lenen van goede wandelkaarten. De ligging is prachtig: je bent zo in het bos en op de Rothaarsteig.
Gereisd met partner in juli 2017

Een leuk familie hotel

Fam Breuker, 13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles van de vorige negatieve reviews vergeten wij hebben daar overnacht en het is een leuk hotel,geen vijf sterren maar daar is de prijs dan ook naar.

Wij hebben heerlijk geslapen en s,avonds lekker gegeten en het ontbijt was voor ons zeer uitgebreid met een lekker eitje erbij,Peter en Tanja wij hebben het erg naar ons zin gehad bij jullie en komen zeker een keertje terug bedankt voor alles.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Niet voor herhaling vatbaar

lowie cynthia, 27-9-2016

Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving. De gastvrouw was héél erg vriendelijk. Het ontbijt was simpel maar goed. De kamer was prijsqualiteit ook best ok, maar qua hygiene hebben ze nog héél wat werk. Bij aankomst hingen de spinnen en spinnenwebben gewoon aan de muur en nog maar te zwijgen wat er allemaal onder het bed lag. De gastvrouw hierover aangesproken, "komt in orde" zei ze,maar gedurende ons héél verblijf is er niet 1x gestofzuigd of gekuisd. Enkel de vuilbak werd alle dagen leeggemaakt.Beddengoed en handdoeken zijn ook dringend aan vernieuwing toe,roken ook niet echt fris moet ik zeggen.'s Avonds kon je gezellig aan de bar wat drinken, zo stond op hun site, maar daar hebben wij weinig van gezien, we moesten op een belletje drukken en wachten op één van hun tot ze uit hun living kwamen,vond ik persoonlijk ook een minpuntje.Als ik op hotel ga wil ik gewoon ook is wat verwend worden.Ok,het was een goedkoop verblijf maar hygiene kost niks hé.Dat het hotel "gewoon basic" was wisten we en daar hebben wij ook totaal geen moeite mee, 1 groot minpunt= hygiene!!! En daar zijn wij héél erg opgesteld.
Gereisd met partner in september 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Tiellemans, 12-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een afknapper. Hotel 4 sterren wordt gezegd.

Ik zou het geen hotel durven noemen, pension past beter.

5 dagen geweest en geen enkele keer werd kamer gepoetst, bed gemaakt of stof gezogen. Handdoeken en bedlinnen echt aan vervanging toe. Op kamer vertoeven niet echt mogelijk mits je op bed gaat liggen. Geen zitje of tafeltje. Als je de bedden uit elkaar schuift dan zie je dat eronder een kerkhof van dode insecten en stof is. Roosters op badkamers ook heel smerig en niet op 1 kamer maar op meerdere die wij zagen. Kamers erg gedateerd. Ontbijt was prima en de gastvrouw vriendelijk. De gastheer kregen wij geen hoogte van, had horeca ervaring zei hij maar echt klantvriendelijk was hij niet.

Er is nog veel werk aan de winkel en voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. Wij zijn erg verbaasd over de lovende recensies. 1 bed was prima het andere flink doorgezakt. Ik zou wel eens willen weten wat Rob Geus hier zou vinden.

Gereisd met vrienden in januari 2016
Tanja en Peter, Eigenaar, 12-9-2016

Wij willen u hartelijk bedanken dat u de moeite genomen heeft om een review te schrijven, deze roept echter wel wat vragen bij ons op.

Wij zijn zeker geen 4 sterren hotel, maar een eenvoudig familiehotelletje. Wij weten ook niet waar u dit gelezen heeft, maar dat klopt niet.

De kamers hebben wel degelijk een zitmogelijkheid en een tafeltje! U geeft de prijs/kwaliteit een 4, maar betaalde 110 euro voor 2 personen, voor 4 nachten inclusief ontbijt. Goedkoper kunt u het niet krijgen!

U schrijft ook dat het niet voor herhaling vatbaar is, maar u wilde wel een nacht langer blijven en al boeken voor volgend jaar, verwarrend. U was bij ons ook uiterst positief en vol complimenten, maar achteraf lezen wij deze review. Wij vinden dit erg jammer en hadden dit graag direct van u gehoord, zodat we het ook hadden kunnen oplossen.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en uw review en graag tot ziens!

Goedbedoeld maar onvoldoende

Singel204, 5-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Aan goede bedoelingen bij dit hotel geen gebrek, maar zoals andere reviews ook aangeven: het is eerder een pension dan een hotel. Het ontbijt is eenvoudig, de stoelen in de eetzaal zijn wiebelig. Het diner is matig, het vult de maag. Er is geen menukaart, er wordt niet geinformeerd naar voorkeuren of allergieen of iets dergelijks. Een dessert behoort niet tot de mogelijkheden.

De kamers zijn redelijk schoon maar moeten nodig gemoderniseerd worden. De verstrekte handdoeken zijn zeer geschikt voor een scrubbehandeling, maar afdrogen wordt een onaangename ervaring. Thuis zijn de handdoeken stukken zachter.

De ligging is goed, de omgeving is prachtig en ook de speelkamer voor de kinderen is prima. De eigenaren doen hun best om het gezellig te houden, maar het komt allemaal een beetje kneuterig over. Als hotelgast wil je een beetje in de watten gelegd worden, je wilt je welkom voelen. Dat mistten we bij het familienhotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Tanja en Peter, Eigenaar, 12-9-2016

Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft om uw ervaringen op te schrijven. Hier kunnen wij onze service mee verbeteren.

Er is wel degelijk een menukaart, maar u had een arrangement via touroperator met 2 keer diner erbij. U heeft dan geen keuze, maar kunt natuurlijk wel voorkeuren aangeven. Ook een dessert was zeker mogelijk!

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen, wij zullen dit zeker gebruiken!

Fijne gezellige b&b

Loes Hogeweg, 25-6-2016

Fijne ligging nabij Olsberg en Willingen
Gereisd met partner in januari 2016
Tanja en Peter, Eigenaar, 12-9-2016
Hartelijk dank voor uw feedback, we zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad!

Fijn verblijf gehad

Hanneke, 2-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn inmiddels divers keren in dit Familiehotel geweest. De service is uitstekend, de omgeving is heel mooi en de wat grotere plaatsen Willingen en Winterberg zijn makkelijk bereikbaar. De kamers zijn wat verouderd qua uiterlijk, maar de bedden liggen prima en de douche is heerlijk. Ook zijn de kamers schoon.

Er is geen tv op de kamer, maar beneden kan je tv kijken en ook een drankje drinken. Er is een leuke speelkamer voor de kinderen en een speeltuin in de (rustige) straat.

Het ontbijt is lekker en er zijn ook mogelijkheden om een diner te krijgen.

Wij komen zeker nog terug

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Leuk pension, hotel nog lang niet.

Anoniem, 12-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

De dame van het hotel is erg vriendelijk en vrolijk. Van haar man kunnen we dat niet zeggen, er kwam niet zoveel uit. We kregen het idee dat hij moe was. Het hotel is gedateerd maar dat is op zich niet erg als het naar goed schoon is. Aan dit laatste mag echt gewerkt worden. Veel stof, 2 kussens in 1 sloop? Vloerbedekking echt aan vervanging toe en vooral maak de kamers iedere dag schoon. Onze prullenbak was niet geleegd, iedere dag moesten we vragen om toiletpapier want er was geen rol bijgevuld. De wastafel werd niet schoon gemaakt en bIj een verblijf van 4 dagen is er niet 1 keer de stofzuiger door heen gegaan. Kortom hygiene mag echt stukken beter? De mensen bedoelen het goed maar moeten nu na 5 jaar toch echt gaan investeren in hun hotel. De ligging is prachtig.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Familiehotel Kameleon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familiehotel Kameleon in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familiehotel Kameleon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Familiehotel Kameleon scoort een 7.58 uit 10 op basis van 66 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: