Hotel Forsthaus Lahnquelle ***

Forsthaus Lahnquelle
6,8

14 reviews over Hotel Forsthaus Lahnquelle in het Nederlands

Mooie plek maar vreselijk personeel

Xx, 14-8-2017

Wij zijn hier geweest met vrienden en hebben heerlijk gegeten maar het personeel was vreselijk!!

De ober hing tussendoor de schapen voeren en kwam dan weer ons bedienen.

Ook kwamen zij de afspraken niet na wat betreft bagagevervoer betreft.

Opdringerig personeel kortom. WAARDELOOS HOTEL!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding

Peter, 22-4-2016

Heerlijk rustig gelegen nabij de Rothaarstieg
Gereisd met vrienden in april 2016

Onder goede omstandigheden prima

Berd Stapelkamp, 13-10-2015

Uitermate slechte internetverbinding en WiFi. Maar heerlijk eten en bij mooi weer een prachtige omgeving en een geweldig wandelgebied
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Ligging direkt aan de Rothaatsteig

hmbijsma, 19-8-2013

Het hotel ligt direkt aan de Rothaarsteig, met de haal en breng service is het goed mogelijk om een paar etappes van de Rothaarsteig te lopen. De Kamers zijn aan de kleine kant maar wel schoon. Het eten is prima.
Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel in prachtige omgeving met paar minpunten

Janine, 16-2-2013

Het hotel ligt op een prachtige plek aan de Rothaarsteig. Heerlijke rustige omgeving. Het eten vonden wij heerlijk. De bediening is ongeïnteresseerd, wel opdringerig met bestellen van drinken. Als er een feest gehouden wordt zou ik niet graag in het hotel zitten. Aan de ene kant van de gang is de feestzaal an de andere kant bevinden zich de kamers.... Sauna heeft achterstallig onderhoud. Geen gsm bereik. Prima service voor wandelaars om nar Rothaarsteig te brengen en je o terug kunt lopen naar het hotel.
Gereisd met partner in februari 2013

Dit nooit meer!

dirk, 25-4-2012

Alles ging mis en voldeed niet aan afspraken en/of verwachtingen.

We hadden een vier daags arrangement via touroperator met sauna, lekker eten, etc..

Bij aankomst werd medegedeeld dat sauna defect en massage niet mogelijk was.

Kamer bleek zolderkamer met een klapraam te zijn. De afzuiging van de keuken zat pal naast ons raam. De baklucht bleef penetrant in de kamer hangen. Het bed stond zo dicht onder het schuine dak dat rechtopzitten in bed niet mogelijk was. De gordijnrail hing vlak boven het bed, dus we hebben meerdere keren het hoofd gestoten.Een andere kamer was niet beschikbaar. Het hotel was vol.

Er waren 2 feesten, waarvan 1 een bruiloft. Dit resulteerde in veel lawaaioverlast.

Het diner was niet in de eetzaal want daarin was het feest. We werden met plusminus 25 personen (allemaal Nederlanders) in een kleine kelder gepropt. Links naast het herentoilet. Als je iets van het buffet wilde halen, moesten de mensen aan andere tafels opstaan om je erdoor te laten.

Gereisd met partner in april 2012

Heerlijk genoten, direct aan de Rothaarsteig

Van Schooten, 9-1-2012

We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding en hebben een paar heerlijke dagen gehad. Rustig, gezellig, heerlijk gegeten en gebruik gemaakt van de prima transfer die je op 18 of 10 km van het hotel bracht, waarna we in eigen tempo konden terugwandelen. Erg leuke sfeerverlichting buiten en aankleding binnen. Wat ons betreft een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2012

Verrassend gezellig middenin de natuur

Dydah, 7-1-2012

Huiselijk hotel, heerlijk eten en een fijne transferservice voor wandeltochten. Het personeel pusht wel tot consumeren en niet iedereen doet dit op een prettige wijze.
Gereisd met partner in januari 2012

heerlijk genoten

carla, 9-11-2011

Een aanrader zalig gewandeld en van de sauna gebruik gemaakt
Gereisd alleenreizend in november 2011

Was leuk, maar..

Hendrik, 24-10-2011

Hebben hier vier dagen gezeten en in de omgeving gewandeld. Eten, omgeving, alles was prima, op één puntje na. We sliepen op de eerste verdieping, vlak naast een feestzaal. De laatste nacht werd hier een bruiloftsfeest gegeven, wat tot diep in de nacht (ver na 02:00 uur) doorging. Geluidsoverlast en weinig slaap dus, als je vooraf weet dat er geen feesten gepland zijn is het kortom een hele goede plek.
Gereisd met partner in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Forsthaus Lahnquelle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forsthaus Lahnquelle in Netphen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forsthaus Lahnquelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forsthaus Lahnquelle scoort een 6.83 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: