Hotel Kaiserhof ****

Kaiserhof
9,1

5 reviews over Hotel Kaiserhof in het Nederlands

Mooie sauna, kamers wel wat standaard.

Edward, 11-8-2014

Het hotel heeft een luxe uitstraling. Het personeel is vriendelijk en de sauna is zeker de moeite waard. Wij hadden de superior kamer. Deze kamer was prima maar niet bijzonder luxe of groot. Het bad was te klein om in te liggen. Gezien de prijs hebben wij de tweede nacht voor een ander hotel gekozen.
Gereisd met partner in augustus 2014

geweldig hotel, heel erg genoten

Paula, 19-12-2011

Heerlijk hotel voor een citybreak. Kamer was wat krap, maar wij wisten dat het een eenpersoonskamer zou zijn. Er was wel een 10-persoons TV ;-)

Wij hadden een adventsarrangement en werden verrast met kerstkadootjes op de kamer (chocolade, flesje sekt en kerstsloffen) Erg leuk! Badkamer was prima, met aparte douche en bad. Diner en ontbijt in restaurant Gabriels waren uitstekend, ook de bijbehorende service.

De vriendelijkheid van het personeel en de service was (bijna) perfect. Er was alleen slechts èèn barkeeper voor de gewone bar en de rokersbar. En deze 2 lagen een eindje uit elkaar.Het hotel heeft een grote wellness ruimte, maar helaas geen tijd gehad om hier gebruik van te maken.In 5 minuten wandel je naar de altstadt.

Gereisd met partner in december 2011

Prima hotel, maar kleine kamers.

Maria, 21-7-2009

Fijn hotel. Al het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je welkom. Uitgebreid ontbijtbuffet. Eigen parkeerplaats (tegen betaling). Hotel ligt mooi centraal, tegenover het station en slechts vijf minuten lopen van het centrum.

1-persoons Superior kamer is compleet, schoon, heeft een groot bed en airco, maar de kamer is wel klein. Erg weinig loopruimte.

Prima hotel om te slapen en te eten tijdens een zakenreis.

Gereisd zakelijk in juli 2009

Te kleine kamer

Fransisca, 20-7-2009

We betalen voor meer dan € 100 per nacht. Faciliteit is helemaal niks. Geen internet, waterkoker in de kamer. We verwachten dat de kamer wat groter is. Wat we krijgen is een zeer kleine kamer. Een extra bed is onmogelijk. Met 1 kleinkind erbij is deze kamer veel te klein. De receptie is onvriendelijk. Ze doen moelijk omdat we een klein kind bij ons hadden en niet eerder hadden opgegeven. Een hebben een kussen gekregen met bloedvlekken. Het lijkt mij niet zo fris.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Luxe ontbijt, maar kleine kamers

Dennis, 7-12-2008

Het personeel is uiterst vriendelijk; het ontbijt is heel erg uitgebreid en heel lekker; de kamers zijn heel schoon.

Maar de "Superior" kamers zijn erg klein en sober ingericht, vooral de badkamer is erg klein. Daardoor vonden wij de kamerprijs nogal hoog.

En: dit hotel is absoluut niet geschikt voor mindervaliden. Alle ingangen hebben een trap en ook in de ontbijtruimte is alleen via trapjes en stoepjes te bereiken. En als dan ook nog de lift kapot gaat ... De liftmonteur was wel een heel erg mooie jongen!

Gereisd met vrienden in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kaiserhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaiserhof in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaiserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaiserhof scoort een 9.06 uit 10 op basis van 113 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: