Hotel Sporthotel Prümmer

Sporthotel Prümmer
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sporthotel Prümmer bij:

2 reviews over Hotel Sporthotel Prümmer in het Nederlands

Heel fijn en gezellig

P. Hoffmann, 21-8-2016

Hele aardige mensen, prima eten, schone kamers en een lekker ontbijt. Als je wil is er altijd wel iets om op te merken de douche is inderdaad klein en de wc smal en natuurlijk een wastafel op de kamer. maar voor 70€ en maar 4.50€ voor het ontbijt heb je volgens een prima deal. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in augustus 2016

Erg gedateerd!

Jolanda, 6-1-2010

Echt geen sporthotel. Wij sliepen in de naastgelegen dependence en daar waren de kamers erg verouderd. Geen aparte badkamer, maar een wastafel en douchebak op de kamer geplaatst. 'Leuke' groen met bruine tegeltjes en nog een telefoon met draaischijf. Alles doet erg 'seventies' aan, maar het is wel schoon en de bedden zijn goed. Prima voor 1 nachtje, maar dan vind ik € 80 voor 2 personen incl. ontbijt niet echt goedkoop. Het doet meer aan als B&B en het mag de naam hotel niet dragen. Ontbijt was simpel (broodjes, jam, kaas, ham en een gekookt eitje, thee, koffie), maar voor ons voldoende.
Gereisd met vrienden in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Prümmer in Monschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Prümmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Prümmer scoort een 8.43 uit 10 op basis van 2 reviews.