Hotel Perlenau ***

7,5

16 reviews over Hotel Perlenau in het Nederlands

Meer verwacht

Gaëtan, 18-8-2016

Kamer en badkamer waren fantastisch. Helaas geen TV op de kamer en internet ging heel moeilijk. Van het ontbijt hadden we voor die prijs wel wat meer verwacht. De keuken 's avonds was maar gewoon, beter in Monschau gaan eten. Licht afgelegen op 3 km wandelen van Monschau. Je moet dan wel een steile berg over.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fijn hotel!

Koen, 21-7-2014

Zeer aangenaam verblijf gehad. Rustige ligging met veel wandelmogelijkheden, lekkere keuken, heel vriendelijke gastvrouw en propere ruime kamers.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

(h)eerlijk zoals in de brochure

Walter Adriaensen, 9-12-2013

meestal is de site info iets overtrokken,hier was alles correct tot in de puntjes en zoals voorgesteld.Super vriendelijk onthaal en opgewekt personeel. De Rindfilet was gewoon af ! een aanrader
Gereisd met partner in december 2013

Rustig en verzorgd hotel.

Ronny, 3-5-2012

Perlenau is een hotel gelegen in de natuur, op 3 km van Monschau. Vanaf het hotel vertrekken veel wandelwegen.

We kregen een goede ontvangst en de kamer was ruim en verzorgd. Wel een beetje donker door de kleine ramen.

De hoofdkussens zijn een ramp: veel te dun, niet comfortabel.

Badkamer is klein maar netjes.

Het eten is hier ok, je krijgt een aperitiefhapje, een soep, hoofdgerecht en dessert in halfpension. Het ontbijt kon wel iets gevarieerderer, maar was toch ok.

Het personeel is vriendelijk.

Eén nadeel: de bazin heeft een grote (brave) hond die steeds achter de balie van de receptie ligt. Jammer genoeg stinkt het beest, de hele receptie en gang ruikt er naar.

We waren zeker tevreden over het hotel, voor wie rust en natuur zoekt in de buurt van Monschau is dit een prima keuze!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Aangenaam verrassend!

joostenpetra, 10-4-2012

We zijn net terug van een weekendje in Perlenau. We zijn hier heel tevreden over: we verbleven in een heel ruime (waarschijnlijk pas vernieuwd) kamer die heel netjes was. Ook de badkamer was heel proper. Enig minpuntje in de kamer: zeer slechte hoofdkussens.

Het personeel aan de balie en in het restaurant was heel vriendelijk. Het eten was ruim voldoende en vers klaargemaakt. We verbleven er 3 nachten in volpension en genoten van de lekkere maaltijden met veel variatie. Het ontbijt viel echter wat uit de toon: dit was eerder beperkt in keuze: geen ontbijtkoeken, geen of weinig fruit en yoghurt.

Heel mooie omgeving voor wandelaars en natuurliefhebbers. Ook onze 2 zonen hebben genoten van het beekje en het bos waarin ze konden spelen.

Prijs/kwaliteit zeer aantrekkelijk!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Vergane glorie

E. en C. De Gendt, 20-8-2011

Uitstekende locatie.

Infrastructuur is aftands en fel verouderd.

Ontbijt is ok. Avondeten is toch teleurstellend : weinig verfijnd, niks creatiefs. Duitse boerenkost.

Geen gsm bereik; geen internetmogelijkheid.

Hotel claimt 3 sterren : zijn er zeker 2 te veel!

De ene ster die (volgens ons) overblijft krijgen ze omwille van de mooie ligging in de natuur.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prijsvriendelijk

Jonny Dekeyser, 14-4-2011

In 2008 verbleven wij hier ook al. Ondertussen nieuwe uitbaters en er is nog verbetering. Je wordt vriendelijk behandeld door de gastvrouw en bij het ontbijt is er ook fruit. De kamers zijn nogal duister maar als je houdt van rust en natuurwandelingen dan is dit hotel ideaal. Kunnen de uitbaters hetzelfde prijsniveau garanderen dan komen wij nog terug!
Gereisd met partner in april 2011

niet voor gezinnen met kids

mister roger, 7-7-2010

We hadden het hotel geboekt via reisbrochure, daar stelde men het hotel voor als zeer kindvriendelijk...??

De bediening duurde in het restaurant 's avonds duurde immens lang...men stelde het niet op prijs dat we bij 30 graden liever buiten op het terras aten...bovendien is het eten van een zeer laag niveau...ontbijt gewoon ok en telkens hetzelfde

Weinig tot geen speelmogelijkheden voor kleine kinderen.

De kamers zijn zeer ruim en zeer netjes!

Als ik terugkeer is het in kamer en onbijt en zonder kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Prachtige idillische plek

Erwin Hayen, 28-6-2010

We verbleven er voor 1 nachtje en gaan er zonder meer terug naartoe. De kamer was uitermate netjes, zoals trouwens het hele hotel. De mensen zeer vriendelijk. Een uitstekende verhouding prijs/kwaliteit, en wat een schitterende ligging!
Gereisd met partner in juni 2010

goede uitvalsbasis voor een paar dagen Eifel

Patsy De Lodder, 31-5-2010

Hotel is verouderd.

Ontbijt nogal beperkt (fruit en yoghurt ontbreken). Voor het avondmaal is er menukeuze. De maaltijden zijn lekker, doch weinig qua porties.

Ruim terras en parking.

Wel gunstig gelegen voor wie van wandelen houdt. Monschau ligt op 35 min. stappen door het bos.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perlenau in Monschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perlenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perlenau scoort een 7.5 uit 10 op basis van 16 reviews.