Vakantiehuis Ferienhof Vennhof

Vakantiehuis Ferienhof Vennhof
Ferienhof Vennhof

1 review over Vakantiehuis Ferienhof Vennhof in het Nederlands

Geweldig vakantiehuis in schitterende omgeving!

familie Wigger, 11-9-2013

Dit vakantiehuis is ons (we waren hier met 2 volwassenen, kind van 10 en opa van 81 ) altijd bijgebleven en we vinden het tijd om andere mensen hier ook van te laten genieten! De omgeving is schitterend. Het knusse stadje Monschau en ook in de Ardennen (La Roche, Bastogne) ben je zo. In het huis : royale slaapkamers, grote woonkamer en keuken, beneden en boven een badkamer. Slaapkamers zijn boven, maar gelukkig kon onze opa nog goed traplopen. De eigenaren wonen in een boerderij op loopafstand van het vakantiehuis. Ze zijn gastvrij en vriendelijk en voor wie dat wil is er elke dag verse melk van hun eigen koeien. Tijdens ons verblijf gaf 's middags de tv het op, maar 's avonds stond er al een nieuwe. Er waren ook mountainbikes aanwezig met fietshelmen. Bij slecht weer is er een binnenruimte met een zandbak waar kinderen kunnen spelen.
Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhof Vennhof in Monschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhof Vennhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhof Vennhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.