Hotel Leonardo Mönchengladbach ****

Leonardo Mönchengladbach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Leonardo Mönchengladbach bij:

1 review over Hotel Leonardo Mönchengladbach in het Nederlands

Prachtig hotel met mooie kamers!

Mandy, 31-8-2014

Wij hebben hier een nacht verbleven omdat we naar een concert van Avicii zouden gaan! We werden goed ontvangen, er werd snel en duidelijk uitgelegd welke kamers we hadden, dat er een taxi geregeld was voor ons en waar en hoelaat het ontbijt zou zijn! De kamers waren netjes, schoon en groot! Enige nadeel vond ik dat je snachts alles kon horen van buiten, het hotel zat aan een drukke weg en wij sliepen ad voorkant, dus dan is t best heel gehorig! Btg
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Mönchengladbach in Mönchengladbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Mönchengladbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Mönchengladbach scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.