Hotel Silke

Silke

3 reviews over Hotel Silke in het Nederlands

Rustig gelegen nabij binnenstad

Nanno S. van der Wiel, 9-12-2013

Hotel gelegen in villawijk op 200 m van centrum. Suites in tuinhuis met zicht op grote tuin en zwembadgebouw. Goed ontbijt aan tafel geserveerd. Meer dan voldoende. Voldoende eigen P alsmede in straat. Kamers ook in villa en hotelgebouw. Minden is wel aardig. Goed Grieks restaurant aan de Friedrichsplatz. Stadrondleiding en beklimming toren mogelijk.
Gereisd met vrienden in december 2013

Prima prijs kwaliteitverhouding

Teo, 4-7-2011

Ideaal oort voor fietsers. Goed ontbijt. Fietsen kunnen in garage.
Gereisd met vrienden in juli 2011

Voor herhaling vatbaar

Nora van Liempd, 6-8-2009

afgelopen nacht 3 augustus 2009 hebben wij in dit hotel geslapen met vrienden. Wij waren op de terugweg uit Tsjechie en er zo op afgereden vanaf de snelweg. Een leuk hotel wij betaalden €79,-- voor 2 personen incl. ontbijt. Rustig gelegen in een mooie omgeving en zalig geslapen en daarna een uitgebreid ontbijt met yoghurt en muesli, crackers, sneden brood, warme broodjes, ei, div. kaas- en worstsoorten, vers geperste jus de orange, thee of koffie het was er allemaal. Minden is een leuke stad aan een rivier met verschillende restaurantjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silke in Minden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silke scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: