Hotel Welcome Meschede / Hennesee ****

8,2

142 reviews over Hotel Welcome Meschede / Hennesee in het Nederlands

voor de 2de keer

loteling, 7-10-2017

na een jaartje terug geweest .

alles dik in orde:) .

lees ook mijn vorige review .

het avond buffet is op reservatie en ditmaal steeds genoeg en regelmatig aangevuld , prima !

goede huurfietsen en voldoende info aan de balie.

voor ons was het personeel weer echt top , geen enkel negatief punt.

we gaan zeker ook nog eens terug .. binnen enkele jaren dan.

Gereisd met partner in januari 2017

Voelt steeds als thuiskomen

Luyts, 1-9-2017

Voor een kleine meerprijs heb je zicht op de Hennesee ipv de parking.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Avondbuffet is er voor elk wat wils.

Niet echt een hotel om met jonge kinderen naartoe te gaan. Misschien voor de kinderen aan de bediening vragen of er aangepast eten te verkrijgen is. Vroeger toen dochter kleiner was, was dit in elk geval wel zo .

Wij komen hier reeds 10 jaar en gaan zeker nog terug.

Een betere ligging en prijs/kwaliteitsverhouding hebben wij in Duitsland of Oostenrijk nog niet gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi en schoon hotel! Mooi gelegen!!

W_Batje, 14-8-2017

Met arrangement 3dagen aldaar verbleven. Mooi weer en daardoor vol kunnen genieten van mooie omgeving. Mooi wandel en fietsgebied vanaf hotel. Kregen kamer met uitzicht op meer (niet verwacht). Service goed en gastvrij. Voldoende parkeergelegenheid. Eten kon ons niet echt bekoren. Was buffetvorm en wel voldoende. Ontbijt goed. Met boot naar andere zijde Hennesee en lopend terug is mooie route. Maak tussenstop Xavers Ranche (fikse klim). Daar kun je ook heel lekker lunchen en dineren!!. Vanaf hotel kun je ook wel lopend (met dam) naar Meschede. Centrum niet bijzonder. Hotel is aan te bevelen. Zeker met mooi weer!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastich plek

Deniise, 5-8-2017

Liggend aan een prachtige meer waar je om heen kan wandelen
Gereisd met vrienden in januari 2013

Mooi hotel gelegen aan de Hennesee

Arno, 27-5-2017

Gezien de prijs-kwaliteit verhouding was eigenlijk alles goed. Het enige jammere was dat onze kamers op de parkeerplaats uitkeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Voor herhaling vatbaar

Lies Baars, 5-9-2016

Goed hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, mooie omgeving.
Gereisd met partner in december 2015

Mooi, proper, gezellig hotel

koen, 14-8-2016

Zalige 5 dagen vakantie gehad. Super vriendelijk personeel, lekker eten en propere kamers. Ligging is prachtig, langs de zijde van de Hennesee heb je geweldige zichten vanuit je kamer. Zelfs het uitzicht op de parking valt best mee. Minpuntjes: Dessert was in de 2 de shift meer leeg dan aangevuld en in de eerste shift was het vrij vlug uitgeput aan wat er op de kaart vermeld stond. Alternatieven waren zeker niet slecht, maar miniem.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

voor herhaling vatbaar

loteling, 3-8-2016

Prima hotel , onthaal uitmuntend steeds zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Mooie kamer en badkamer, goede matrassen, grote tv met bvn (nederlandstalig kanaal ) 2de verdiep een klein sta-terras..

wel vreemd .. een asbak op de kamer ..roken toegestaan.

zeer uitgebreid ontbijt, lekker.

Wegens drukte 3X buffet avond eten ..ruime keuze en zeker voldoende , echter ga indien mogelijk om 18 u eten, dan is de buffetkwaliteit top. Betaalbare wijnkaart.

Ruim buiten terras met bar.

fitness lijkt in orde (niet gebruikt)

voldoende goede fietsen.

sauna en whirlpool zijn textielvrij.geen zwembad.spijtig

Kegelbaan binnen , zeker in orde

op enkele stappen van de hennesee, heel nette omgeving perfect wandelpad rond het meer voor iedereen vlot bereik en begaanbaar.

wij gaan er zeker nog eens terug !

Gereisd met vrienden in juli 2016

Reeds de tweede maal fijn verblijf...

Van Alphen, 26-12-2015

Het was een leuke week..

Alleen de receptie bij aankomst op 20/12/2015 liet te wensen over ,onvriendelijk en bot.

De rest van het personeel vriendelijk en correct

Alleen zeer lang wachten in restaurant ( elke dag) op de bestelde wijn.Bij buffet best voor 19 uur gaan eten ,wij gaan maar rond 19,30 en dan is de keuze beperkt daar niet meer alles aangevuld wordt.

Op 24/12/2015 super lekker kerst menu ,compliment aan de kok.

Gereisd met partner in december 2015

nooit meer

HJ Kok-Nieuwenhuis, 14-8-2015

Had een Vip arrangement,kreeg simpele kamer toegewezen,na attent maken op Vip wel betere kamer met mooi uitzicht gekregen,werd vriendelijk opgelost. Maar ontvangst voor lunch was zeer onvriendelijk en onaardig,ook vervelend dat je s"avonds uit restaurant en van terras werd verjaagd omdat je geen gast bent.....waren we wel maar hadden door lunchervaring niet gereserveerd voor diner en wilden later op avond ijscoupe en wijntjes doen wat dus niet mogelijk bleek! Kon wel in bar maar daar werden we niet gezien en geholpen,was ook geen fijne locatie beneden,erg lawaaierig door harde tv en donker en muf.....
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Welcome Meschede / Hennesee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Meschede / Hennesee in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Meschede / Hennesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Welcome Meschede / Hennesee scoort een 8.22 uit 10 op basis van 142 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: