Hotel Landhotel Donner ***

Uitstekend

32 reviews over Hotel Landhotel Donner in het Nederlands

Geweldig

Daantje1986, 2-8-2016

Een echte aanrader! Het eten is er geweldig. Zeker het avondeten is een aanrader dit word met liefde bereid en dan proef je gewoon. Kamer zijn prima maar eenvoudig en schoon. Wifi gratis en snel. Fijne wandelroutes in de buurt. Voor het hotel gratis parkeren. Niet twijfelen dit hotel gewoon boeken!
    Gereisd met vrienden in juli 2016

Zeer goed hotel

Rien, 13-11-2013

Zeer vriendelijke ontvangst door familie en personeel, ontbijt en diner heerlijk en zeer riant te noemen.

Kamers ruim en schoon, alleen bedden niet helemaal naar onze smaak, dubbele kussens gevraagd en matras is keihard, maar wij zijn wat dat betreft verwend normaal gesproken.

Ligging is ook mooi tov alle leuke plaatsjes eromheen. Een aanbeveling voor iedereen.

Gereisd met partner in november 2013

Prima Hotel

Frits Frederiks, 21-5-2013

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, kamers ruim en keurig verzorgd,

alle aandacht voor de gasten door zowel eigenaar en personeel, een

plek om weer naar terug te gaan.

Dit nooit meer

H.Bergmans, 12-5-2013

Personeel zeer behulpzaam en correct. Eigenaar niet klantvriendelijk als het om geld gaat! Toen wij een dag eerder moesten vertrekken was hij er niet om ons te woord te staan. Van enige genoegdoening kon geen sprake zijn omdat het hotel volgeboekt zou zijn, hetgeen een absolute leugen was, daar slechts 50% 'belegt' was.

Ondanks de uitstekende keuken en ligging en geweldig personeel zullen wij dit hotel nooit aanbevelen of boeken.

Fantastisch (motor) hotel

Marja, 11-5-2013

Wij zijn hier met de motor naar toe gereisd (2 personen) om van daaruit toerritten te maken. Uitzicht op andere huizen en de kerk en een heerlijk soort van patio met heerlijk launche- set. Rustig dorp. Het personeel en eigenaren uiterst vriendelijk. Bij aankomst kregen we van de eigenaar al direct een prachtig boekwerkje met diverse (geweldige)motorroutes in de regio. Ook was het geen probleem om onze motoren overdekt en veilig te stallen. Ik had zelfs de eerste avond mijn sleutel in mijn motor laten zitten.......geen punt dus daar. Prijs/kwaliteit is goed. Het hotel heeft ook een restaurant en het eten is gewoon perfect. Oh ja en het huisgemaakte gebak is zeer aan te bevelen. De kamers zijn wat oubollig ingericht maar heel erg schoon en netjes.
      Gereisd met partner in mei 2013

Mooi kleinschalig Hotel met fantastisch eten

Sensi, 24-2-2013

In het dorpje Remblinghausen net onder de rok van Meschede is dit fantastische hotel gelegen. Je voelt je hier echt gast en de medewerkers van dit hotel maken er een zeer aangenaam verblijf van.

De keuken is werkelijk van onberispelijk kwaliteit. Het is een waar genot om s’ avonds aan tafel te gaan en je te laten verwennen door de kookkunsten van de zoon des huizes.

Vanuit hotel is het een kleine 10 km naar Hunau. Hier kun je perfect skiën en heeft men de langste afdaling van Sauerland. Tevens ben je binnen een half uur bij de Warsteiner Bierbrouwerij, waar een rondleiding zeker de moeite waard is.

Familie Donner en medewerkers, Vielen Dank !!

Gereisd familie in februari 2013

Tophotel absolute aanrader in Sauerland!

carolien, 26-7-2012

Prachtige locatie (dorp Remblinghausen), mooi hotel, ruime en schone kamer, grote bedden (zachte kussens maar we hebben dubbele gevraagd). Zeer vriendelijke mensen, gastvrij ontvangst, ontbijt is prima, diner/half pension uitstekend, medewerkers hebben oog voor alles, kortom prima voor elkaar. Omgeving is voor ieder wat wils. Hotel is mooie uitvalsbasis om te wandelen, fietsen of motor te rijden (ook voor motors droog onderdak). Wij komen zeker weer hier terug!
      Gereisd met partner in juli 2012

Onvergetelijk

Johan, 12-6-2012

Zeer goede ligging, Uitstekende keuken. Vriendelijk ontvangst en bediening, kortom alles wat je verlangt.
      Gereisd met partner in mei 2012

Zo ou het overal moeten zijn !

jackievandepol, 19-1-2012

Top accomodatie. Er is in alle vorige recenties niets teveel gezegt, het is hier fantastisch vertoeven.

Klein dorpje, bakkertje en supermarkt om de hoek. Sfeervol en rustig gelegen.

Mooie wandel locatie. Plaatsje ligt op een soort plateau, dus iets hoger. Daardoor een prachtig uitzicht als je bijv. richting de Hennessee gaat lopen. Aanrader!

Mooie ruime kamers met comfortabele stoelen zodat je niet steeds op het bed hoeft te zitten. En een schitterend uitzicht vanuit de kamer ( 22 ) op het kerkpleintje aan de achterkant!

Hebben á lá carte gegeten én HP. Groot voordeel met HP is dat je niet om 18.00 uur aan tafel hoeft, maar zelf de vrijheid hebt om aan te schuiven tussen 18.00 uur en 21.00 uur. En geweldig eten! Smaakvol, warm en verassend. Je bent benieuwd wat de keuken die dag weer heeft bedacht!

Kortom, kan eigenlijk geen minpunten noemen.

Topper!

Gereisd met partner in januari 2012

Diners en gastvrijheid `wereldklasse

peter, 24-11-2011

Het eten is er werkelijk uitstekend en de gastvrijheid van Georg Donner en zijn team is indrukwekkend en zorgt voor een zalig verblijf

in dit mooie hotel.'

Goede uitvalbasis voor mooie wandelingen

Gereisd met partner in november 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landhotel Donner*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Donner in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Donner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Donner scoort een 9.15 uit 10 op basis van 42 reviews.