Vakantiehuis Hennesee ****

9,5

14 reviews over Vakantiehuis Hennesee in het Nederlands

Wunderschön

Sari Bogaard, 7-10-2015

Het is zo fijn om daar op vakantie te gaan. Heerlijk rustig en een prachtig uitzicht. Je kunt er eindeloos wandelen, iedere keer weer een nieuw uitzicht. En je kunt er ook heel fijn fietsen. De sauerlandradring (84 km) met de Nordsleife (45 km). Met de auto kan je mooie tochten maken en er is daar ook veel te bezoeken. En mooie en grote winkels in Meschede voor als het weer minder is.
Gereisd met partner in oktober 2015

Thuiskomen op vakantie!

Bos, 17-9-2013

Het huisje is gezellig en compleet ingericht. Het huisje is keurig netjes en schoon. De inventaris was bijzonder compleet, je komt niets te kort. Wij hadden beddengoed erbij gehuurd en ons bed was ook nog eens keurig opgemaakt. De vakantie begint direct bij binnenkomst. Op het leuke terras heb je een prachtig uitzicht over de bergen. De Hennesee is dichtbij, waar je kunt zwemmen etc.

Je wordt vriendelijk ontvangen en alles wordt uitgelegd en je krijgt meteen een paar waardevolle tips.

Gereisd met partner in september 2013

Mooie locatie en prima uitvalsbasis

Ben Beitler, 11-9-2012

Gezellig en modern ingericht vakantiehuis.

Mooi uitzicht en heerlijk weer gehad zodat we konden BBQén op het terras.

Huis is netjes, nieuwe keuken en schoon.

Infopakket over omgeving aanwezig, vlakbij camping met gratis te bezoeken zwembad.

Schitterende omgeving om te wandelen of om erop uit te gaan.

Enige minpuntje is, als de wind westelijk is dan hoor je de BundesstraBe.

Wij hadden gelukkig 7 dagen oosterlijke wind, dus een heerlijke 'gouden herfst' genoten maar ook één dag minder en dat hoorden we dan ook.

Verder echt een top locatie en woning.

Gereisd met partner in september 2012

Heerlijk uitzicht

fam. Woldring, 13-9-2011

Gezellig huis, uitzicht heerlijk, netjes, bedden reeds opgemaakt, infopakket over omgeving aanwezig, vlakbij camping met broodjes, restaurant etc.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Heerlijk, rustig, ontspanne.

fam. van den Broek, 11-5-2011

Vakantiehuisje was super, van alle gemakken voorzien. Wij hebben ons zeer vermaakt met onze jongens van 3 en 6. De omgeving is ook supermooi. Erg vriendelijke en behulpzame mensen. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

gezellig huisje voor gezin met 2 kinderen

Tuk, 26-2-2011

prachtige locatie, wij waren er in de winter en met sneeuw of vrieskou kun je leuk skien in een klein skigebied (Hunau).
Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

een aanraader

s.sijtsma, 12-8-2010

een mooie locatie leuke stadjes veel te doen in de omgeeving
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

prima vakantiehuisje

Erik, 17-5-2010

Prima huisje, wel klein, maar met alles erop en eraan. Geschikt voor 2 volwassenen. Op het kleine zoldertje kunnen dan nog 2 kinderen slapen. Hier kan je niet rechtop staan, dus niet echt geschikt voor volwassenen.

Het uitzicht vanuit woonkamer en keuken op de omgeving is prachtig.

De omgeving is zeer geschikt voor wandelen en fietsen (ook racefiets en mountainbike). Er zijn routes te vinden voor zowel beginners als profs.

In ca. 10 minuten rij je van het vakantiehuis naar Meschede. Hier zijn voldoende supermarkten en restaurants (tot onze verbazing veel chinese restaurants en pizzeria's).

Verse broodjes kan je iedere ochtend kopen in het winkeltje van de naastgelegen camping (2km verderop).

Kleine minpuntjes aan het huisje zijn 1) de matige afzuigkap (recirculatie), waardoor etensgeuren in huis blijven hangen en 2) de douche die niet goed heet water levert.

Verder is alles prima in orde: fijne bedden, voldoende keukengereedschap, bestek en servies, enz.

Gereisd met partner in mei 2010

Mooie ligging, goed verzorgd, energie vriendelijk!

J.C. Blaauw-den Outer, 3-3-2010

Het huisje ligt op een rustig park aan de voet van een heuvel. Je moet ongeveer 10 meter heuvelopwaarts naar de voordeur. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren! Leuk gezellig vakantiehuisje, met mooi uitzicht op de omgeving. Zeer geschikt voor gezin met 2 kinderen.

Sfeervol ingericht. Goede bedden. Voor kinderen is de slaapzolder leuk en spannend. Maar daar is geen stahoogte. Op de zolder is ook extra opbergruimte.

Drie dubbel glas. In winter geringe energiekosten en toch comfortabel!

Het huisje is volledig en praktisch ingedeeld en ingericht. Mooie wandelingen te maken in de omgeving. Ook langs de Hennesee.

Wij hebben geskied in Bodefeld (Hunau) en gelanglauft in Winterberg. Dit is allemaal op acceptabele afstand bereikbaar. Veel sneeuw gehad. Echt genoten van die week. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Een heel fijne herfstweek gehad met prachtig weer.

A.A. van Straalen, 26-10-2009

Het vakantiehuis Hennesee is zeer aan te bevelen. Het heeft een prima ligging, het is uitstekend ingericht en alles is aanwezig. De bungalow is erg schoon.

De omgeving leent zich prima om te wandelen en bij slecht weer is er in de omgeving genoeg te bekijken. De ijssalon op het plein in Schmallenberg is zeer aan te bevelen.

Eetgelegenheden zijn ook ruim voorhanden.

De eigenaar was zeer behulpzaam en voorkomend.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hennesee in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hennesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hennesee scoort een 9.53 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: