Vakantiehuis Schneider

Schneider

1 review over Vakantiehuis Schneider in het Nederlands

nette vakantiewoning

Fam. van Bentheim, 16-8-2009

Met ons gezin 2 weken bij de fam. Schneider geweest. de verdieping is van alle gemakken voorzien. Af en toe oppassen dat je je hoofd niet stoot in keuken en badkamer ivm schuin dak. Staand douchen is moeilijk of je moet goede bovenbeenspieren hebben, zittend douchen in de badkuip is een betere optie. Verder vonden wij de tuin niet helemaal kindvriendelijk, veel open gaten en een vervelende trap naar de kelder. Het echtpaar Schneider is erg vriendelijk en zeer behulpzaam met het inpakken van de auto de laatste dag heeft meneer Schneider ons 2-jarig zoontje vermaakt met voetballen zodat wij rustig de auto in konden pakken, geweldig!! De woning is erg schoon. En de omgeving is prachtig, heerlijk om te wandelen met vele wandelpaden, Winterberg en Willingen liggen vlak in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schneider in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schneider zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Schneider scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: