Hotel Haus Waldfrieden ***

7,3

87 reviews over Hotel Haus Waldfrieden in het Nederlands

Apart

GH, 27-1-2017

Bij aankomst niet zo vriendelijk ontvangen, omdat we een jong kind bij ons hadden. Dit was niet goed doorgekomen bij de boeking. Gelukkig konden we de bevestiging op ons mobiel laten zien waar toch echt een kind bij stond. Ze was hier duidelijk niet zo blij mee. Ze zei dat we een grotere kamer hadden gekregen als ze wist dat we met zijn 3en waren. Het was heel rustig terwijl we er waren (de laatste dag waren we zelfs als enige nog te gast), maar we kregen geen grotere kamer. Op zich was de kamer prima met een nette badkamer. Wel verouderd en we kregen de tv niet aan de praat.

Bij onze boeking zat een 3-gangendiner. Omdat wij de enige gasten waren, zaten de eigenaren gewoon voor de tv. Wel zo lang dat we zelf naar ze toe moesten lopen om een ijsje te bestellen...beetje vreemd.

Het ontbijt was simpel maar lekker. Ons werd gevraagd hoe laat we wilden ontbijten en het werd ons wel duidelijk gemaakt dat zij dit het liefst zo laat mogelijk pas deed...wat niet echt handig is als je een jong kind hebt dat vroeg wakker is. Al met al een prima hotel, maar wij hadden het gevoel op onze tenen te moeten lopen en het hún naar de zin te maken in plaats van andersom.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

zeer geslaagd weekend

marjon, 18-8-2016

mooie omgeving, lekker eten vriendelijke gastheer en gastvrouw
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

leuk en gastvrij

hans, 14-8-2016

wij nederlander met duitse vrouw waren hier 4 dagen en hebben genoten van de gastvrijheid het lekkere eten en de natuur. Wat een mooie omgeving .

Lekker gewandeld en veel bekeken Bedankt komen volgend jaar weer terug

Gereisd met partner in augustus 2016

super gezellig

jaap, 13-8-2016

Wij hebben hier een paar dagen overnacht en wat een plekje het pand is oud maar de kamer die we hadden was geheel opgeknapt . Gezellige uitbaters en erg lekker gegeten we komen zeker snel weer langs
Gereisd met partner in augustus 2016

Uiteindelijk enorm gelachen

Peter Kunz, 12-8-2016

Zelden trof ik gedurende mijn omzwervingen iemand aan die minder geschikt is voor het horeca-vak als de uitbater van Waldfrieden. Gelukkig zijn wij hier slechts gestopt om te eten. De wijze van ontvangst deed associaties met een ongelukkige tijd uit de Duitse geschiedenis opborrelen. Duidelijk onder invloed van bier, dat hij samen met een andere gast zat te drinken, kwam zijn werkelijk onbeschofte gedrag aan de oppervlakte. Zo werd mijn vrouw keihard en zeer langdurig uitgelachen. Gelukkig waren wij op vakantie en zien wij van veel zaken de humor in. Ik kan mij echter goed voorstellen dat indien hij dit gedrag bij minder goedlachse mensen vertoont een en ander heel anders af kan lopen. Kortom: beste reiziger, MIJDT WALDFRIEDEN of als je van abenteuer houdt: zet je glas eens niet terug op het viltje.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

HMMMMM

pascanellie, 5-8-2016

Goed.... de huis vesting was OKE ,,, prima kamer voorde prijs die we ervoor betaalde ... nieuwe badkamer .. bed prima ... gezellig terras en gezellig eet gedeelte.

echter !!! eigenaar zeer aparte kerel !!! ik verschoon me baby op n verschoon tafel ... ik schijn hem verkeerd open hebben gemaakt ( volgens eigenaar ) echter valt heel de tafel na beneden en meld ik het vervolgens bij de vrouw van de eigenaar. aantal uur later wordt ik in een vol restaurant aangevallen door de eigenaar over de verschoon tafel die ik niet gemeld zou hebben ..... voor het verblijf zou ik er zkr heen gaan echter als je een gezellig iets verwacht van de eigenaar kom je bedrogen uit !!!! overigens de vrouw is daarintegen supers !! wij gaan er ieders geval niet meer heer !!! ( maar dat enkel door de eigenaar het verblijf is oke ... )

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goed pension

Danielle, 13-7-2016

De kamers zijn wat verouderd maar schoon! En dit vonden wij het belangrijkste..Er zijn helaas geen Nederlandse zenders boven te zien..Wat wel wordt gemeld..Dat de eigenaar zou roken in het pension.dit is naar ons idee nu zeker niet het geval..Wij vonden alleen de hallen heel erg stinken..frituur lucht of iets. .De hangt een geur waar wij beiden niet tegen konden..De ramen stonden ook de hele dag open bij ons.de bedden waren prima..Ik zeg prima want ze waren iets doorgezakt..De badkamer en de rest was gewoon goed.en schoon.de is veel te lopen in de omgeving.dus vooral een aanrader met een hond..Het is wel veel bergjes op en af haha.maar ja dat is gezond voor je.de eigenaar was bij binnenkomst niet echt klantvriendelijk naar ons idee.de dag van vertrek was die wel wat vriendelijke.Op de site (veiling)kan je duidelijk inchecken vanaf 11 uur.Wij hadden 12 uur aangegeven .Maar meneer zei dat dit pas vanaf 14 uur kon.prima.Maar laat het dan aanpassen.
Gereisd met partner in juli 2016

Gezellige boel

Jan Winters, 4-7-2015

Alexandra en Henk Jan doen hun uiterste best om het de gast naar de zin te maken. Het is dan wel geen luxe hotel, maar de prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend.
Gereisd met partner in juni 2015

Gemoedelijk, beetje ouderwets, lekker eten

hans_lidy_kroon, 14-9-2014

12-14 sept twee nachten in Haus Waldfrieden. Kleine kamer, nog kleinere badkamer, piepklein tv-tje, maar prima bedden.

2 x 's avonds heerlijk gegeten (plate service). Keurig ontbijt.

Hotel is op leeftijd en eigenlijk aan een grote opknapbeurt toe. Het ruikt naar oude vloerbedekking, maar ach, dat heeft ook wel weer wat en het went snel. Wij hadden het gezellig en het is een prima uitvalsbasis voor auto-, motor- of fietstochtjes in de omgeving, of verschillende wandelingen. (veel routes in de directe omgeving).

Handig: je krijgt een buskaart voor twee personen om in de omgeving gratis te reizen.

Minpuntje: eigenaar rookt binnen. Foei!

wij geven een acht vanwege de prijs/kwaliteitsverhouding (geboekt via veiling).

Al te kritische gasten hebben hier niets te zoeken.

Gereisd met partner in september 2014

Niet voor herhaling vatbaar

van Dijk, 2-9-2014

Afgelopen weekend met zn 2en bij haus waldfrieden geweest.

Bij aankomst kwam de rooklucht je al tegemoed en bij het inchecken ging de eigenaresse ondertussen even naar de Dominicaanse staan bellen.(dit komt niet heel gastvriendelijk over) dit moest even gebeuren zei ze...dit kon dus geen 5 minuten wachten helaas.

De kamer was niet veel bijzonders veel stof en spinnewebben in de kamer en erg doorgelegen matrassen .

Ook als je de gordijnen dicht wil doen...Pas dan op dat deze niet naar beneden komt vallen(kamer 2).

Dan het ontbijt van 8u tot 10u zaterdags geen ontbijt omdat de eigenaar zich had verslapen, misschien toch een drankje teveel op de avond ervoor met andere hotelgasten? erg onproffesioneel!!!

Zondags wel kunnen ontbijten en dat is naar behoren.

Omgeving is geweldig ontzettend mooi, dat is zeker een aanrader maar niet bij Haus Waldfrieden.

Gelukkig zondag op maandag heerlijk geslapen maar ja toen waren we ook thuis :-)

Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Waldfrieden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Waldfrieden in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Waldfrieden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Waldfrieden scoort een 7.32 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: