Pension Haus am Rothen Berg ***

9,3

4 reviews over Pension Haus am Rothen Berg in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Ellen, 26-10-2015

Wij hebben hier een weekend genoten. Mevrouw Welticke is erg vriendelijk. De locatie is rustig. Onze dochter van acht heeft zich echter prima vermaakt in de tuin. Onze oudere dochters vermaakten zich ook, als we bij het pension waren, met de gratis wifi. Er is in de omgeving genoeg te doen.

Willingen, Medebach en Winterberg zijn aan te rijden. Daar zijn alle activiteiten mogelijk.Teveel om op te noemen. Direct rond het pension zijn schitterende wandelingen te maken en rond schemering waren er genoeg mogelijkheden om er op uit te gaan om reeën te spotten. 's Avonds kun je drinken uit de koelkast pakken en dat noteren. Wij vonden het prettig dat er niet de hele avond gevraagd werd of we nog iets wilden gebruiken. Wij hadden twee gerenoveerde kamers met schitterende badkamers. Het was heel schoon. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Fraai en Rustig gelegen Pension

Sensi, 5-9-2014

Haus am Rothenberg is een keurig onderhouden pension gelegen in een heerlijk rustige omgeving. De gastvrouw is uiterst vriendelijk en zeer betrokken bij de gasten. Je kunt in het pension tevens het diner genieten. In Deifeld zelf zit verder alleen gasthof Oberreuter waar je kunt eten, dat wil zeggen bij voldoende klandizie. Anders moet je al gauw 2 km rijden. Wij waren op de motor welke prima in de garage kunnen staan. Vanuit het pension kun je direct prachtige wandelingen maken. Een aantal kamers hebben een ruim balkon van waaruit het uitzicht super is. In de ontbijtzaal staat een goed gevulde koelkast met drankjes waar je tegen zeer schappelijke prijzen een lekkere versnapering kunt pakken. Het ontbijt is uitgebreid en kakelvers. Al met al een uitstekend adres om nog een keer te bezoeken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Pareltje in het groen

Annelies Kruidhof, 2-8-2014

Geweldig pension voor rustzoekers, wandelaars en natuurliefhebbers. Gerund door zeer vriendelijke en gastvrije familie. Ligging is prachtig, in het groen aan de rand van het dorpje.

Wij hadden het wandelarrangement "Grenzen überschreiten" geboekt en hebben 5 prachtige tochten gemaakt. Onderweg kom je bijna geen mens tegen, wel reeën, vossen en hermelijnen. Routes zijn zeer goed bewegwijzerd.

Kamers zijn zeer comfortabel en schoon met goede bedden en mooie badkamer. Het eten in het pension is goed en 'mit Liebe gemacht'. En dat proef je. Geweldig zonneterras waar je genietend van een Duits biertje, kunt bijkomen van de wandelingen.

Gereisd met partner in juli 2014

Superpension

Kally, 10-2-2014

15 min vanaf Winterberg. Een superschoon pension met verschillende kamers, met of zonder balkon. Wc op de kamer of op de gang. Aardige eigenaresse, super ontbijt.
Gereisd met partner in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus am Rothen Berg in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus am Rothen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus am Rothen Berg scoort een 9.29 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: