Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland
Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland
8,5

22 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland in het Nederlands

Mooi ruim huis, ideaal en rustig gelegen...

Koca Loca, 31-8-2017

Veel propere kamers met apart sanitair, aparte leefruimte en ruime keuken en bijkeuken. Professioneel gas fornuis, jammer dat er slechts 3 pitten werkten, en ideale professionele vaatwasser.

Prachtig terras, bij koude afsluitbaar, en dito tuin! Kampvuurplek aanwezig, sympathieke buren die je voor een prijsje voorzien van deftig hout.

Propere tuinmeubelen, BBQ, ... vrij beschikbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

In 1 woord fantastisch, mooi landschap.

José Blankenstein-Vermeulen, 30-7-2017

Schone kamers, leuke ingericht de ligging was ook goed. In de buurt was van alles te doen, je kan er heerlijk wandelen, fietsen en natuurlijk vlakbij ligt een mooi meer waar je heerlijk kan zwemmen. De mensen waren heel vriendelijk en beleeft, en Winterberg is vlakbij, rondom liggen hele leuke dorpjes die een bezoekje waard zijn.
Gereisd met partner in juli 2015

heerlijke midweek met groot gezelschap

Familie Rus, 3-3-2017

Volop ruimte in woon en slaapvertrekken en prima uitvalsbasis naar het wintersport in Winterberg en Willingen. Rustige ligging met uitzondering van de vroege kerkklok. Keuken ingericht op groot gezelschap.
Gereisd met vrienden in maart 2015

Geweldig voor een weekend met vrienden en kids

Nicolette, 28-2-2017

Wij hebben met 10 volwassenen en 12 kids genoten van dit huis.

Super veel ruimte, veel slaapkamers, bijna allemaal met douche en WC. Schoon bij aankomst. Tuin met veranda en evt. bij te boeken een enorme zolder. Prima voorzieningen in de keuken, 2 koelkasten, vriezer, grote oven en fornuis en professionele vaatwasser. Regen bij ons was sneeuw in Winterberg dus ook nog 3 dagen prima kunnen skiën. Klein half uurtje rijden.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prima voor een grote groep!

Familie Kühnel & co., 13-1-2017

Het was prima. Grote ruimte voor iedereen gezamenlijk. Keuken prima. Maar ook veel eigen slaapkamers met eigen! badkamers.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Top huis! Value for money!

Rita, 10-1-2017

Gezellig, hier en daar gedateerd, maar met aandacht ingericht. Kamers elk met eigen badkamer. Compleet ingerichte keuken, van alles voldoende (alleen een paar drinkglazen erbij).

Mooi terras en tuin.

Enkele douches gaven niet altijd warm water. Wifi kan beter.

Maar al met al een heel fijn verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

superweekend

cools, 2-11-2016

ideaal huis voor grote groepen. iedere kamer heeft zijn eigen badkamer. de badkamers mogen een update krijgen maar ze waren proper. rustige ligging in een rustig dorp. alles was aanwezig in het huis, van drinkglazen was het een mix maar wijnglazen waren er bijna niet. wij hebben een superweekend gehad en de kinderen vonden het ook fantastisch. 's morgensvroeg gaf de pastoor een heel klokkenconcert. de omgeving is prachtig
Gereisd met vrienden in oktober 2016

heel goed en zeer ruim!!

cools sandra, 1-11-2016

alles was super, alleen de ijskast piepte constant ;)
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Het was goed toeven in deze accomodatie

Luc. Slager, 2-8-2016

De slaapkamers zijn goed, vooral omdat een ieder een eigen douche en wc heeft

De banken in de huiskamer zijn niet prettig om op te zitten.

In de keuken viel de stroom regelmatig uit. De stoppen vlogen er vaak uit.

Gereisd met vrienden in juli 2016

we voelden ons thuis en hebben genoten!

Marleen Hansen, 27-6-2016

bijzonder goed dat iedereen een eigen ruimte heeft met bad/douche en toilet!!! voor onze groep was een grote ruimte nodig en die is er. hier hebben we heerlijk kunnen werken (schilderen). de gezamenlijke ruimtes zijn aangenaam zo ook de balkon en de tuin met het kabbelende beekje. één minpuntje voor sommigen was dat de wifi niet werkte. we zijn er al 5x geweest voor een werkvakantie dus dat wil zeggen dat het goed is. elke keer zien we verbeteringen zoals dit jaar oa douche/ slaapkamers, badkamer, keukenblok en nog zoveel meer. het wordt erg goed onderhouden allemaal.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland scoort een 8.48 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: