Hotel Gasthof Kaiserhof

Uitstekend

12 reviews over Hotel Gasthof Kaiserhof in het Nederlands

Leuke 3 nachten gehad

Hans Huizinga, 3-9-2016

Mooi klein hotel en goede keuken
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Wat we kregen was ver boven onze verwachtingen

Theo en Cobi Dierikx, 16-7-2016

Het hotel klopt tot ieder detail. Schone kamers, goede bedden, prima sanitair en ook in het restaurant en terras was alles picobello. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het 3/4 gangendiner was zeer goed. Dat er toch verdient moet worden komt tot uitdrukking in de prijzen van de consumpties. Door de bank genomen was het een

kwalitatief zeer goede vakantie in een prachtige omgeving. Nog een extra compliment voor alle verse bloemen in het hotel!

Gereisd met partner in juli 2016

L.Keizer, 24-5-2016

Gezellig familiehotel, fijn personeel, elke morgen een heerlijk ontbijt met verse producten en 's avonds een verrassend heerlijk diner.
    Gereisd met partner in mei 2016

Super tof hotel

jerry, 16-5-2016

Wij zijn in het Kaiserhof als gasten toegekomen en als goede vrienden er vertrokken. Hotel zelf: zeer nette kamers, heel mooi restaurant en een gezellige stube en nog een heel mooi terras ook. De hoteleigenaar, Matthias was van de 1e minuut vertrouwd met ons, dat hadden wij nog nooit meegemaakt. Sommigen zeggen dat hij te opdringerig is en dat hij onderscheid maakt tussen de gasten, daar hebben wij helemaal niets van gemerkt. Ook met zijn moeder en anderen van het vaste personeel hadden wij een heel goed kontakt. Door hun zijn we zelfs 1 nacht langer gebleven!! Matthias, uw ontbijt is het beste wat we ooit al gekregen hebben, 's avonds het diner, echt heel lekker, maar voor mij veel te veel!!! En nadien in de stube zelfs met mensen van het dorp samen gezeten!! Dus voor ons een aanrader, enkel als je volledig op jezelf wilt zijn en geen kontakt wil, kom je hier beter niet.

Gemutlichheit und freunlichheit stralen hier!!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch!

Hans, 5-5-2016

We zijn hier 5 dagen geweest. Super vriendelijke gastheer Mathias, die alles voor je doet. Het diner en avondeten was van uitzonderlijk goede kwaliteit. Comfortabele kamers. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader!
      Gereisd met vrienden in april 2016

Super!

Familie Van Overstraeten, 19-4-2016

Lekker en kwalitatief halfpension via actie!

Mooie nette kamers met elke dag mooi en goede opgemaakte bedden, prima sanitair.

Voor ons zoontje van 2 was niets teveel.

Gastheer Mathias is een leuke, eigenaardige en intelligente kerel, hij houd contact met je en laat je verder ook gerust indien nodig.

Zwembad of sauna ontbreekt nog, maar dat is een luxeprobleem.

Centerparcs Aqua Mundo in Medelon kom je hiervoor zeker aan je trekken.

Wifi was niet beschikbaar op onze kamer, maar wij kwamen om te rusten dus zeker geen probleem.

Voor de rest normale prijzen in de gemoedelijke bar, € 3.90 voor een halve liter Warsteiner.

In het moderne restaurant kan je de huiswijn of sekt drinken alsook een lekkere fles wijn in de duurdere prijs/kwaliteit categorie.

Winterberg, Willingen, Frankenberg, allemaal mooie en leuke dorpjes op max. 30 min. rijden.

Om te genieten van het Sauerland op gastronomische en rustige wijze ben je op het juiste adres!!!

Ter info, voor mensen met allergie, onze kamer was wel volledig met tapijt, behalve de badkamer en het is gelegen aan een boerderij.

Gereisd familie in maart 2016

Fantastisch Hotel

Fam Brinke, 21-9-2015

Dit is een super gezellig hotel die van alle gemakken is voorzien.

Alles is gewoon top en dit hotel raad ik iedereen aan!!! De ligging is perfect midden in een klein dorpje. Vanaf hier kun je goed de toeristische plaatsen zoals Winterberg en Willingen bezoeken. De keuken is van uitzonderlijke kwaliteit. Grote klasse.

Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer

marion, 1-9-2015

De hoteleigenaar maakt onderscheid tussen gasten van actieboeking en gasten die iets te besteden hebben. Dit maakt hij je met luide stem duidelijk. Een duur drankje werd ons opgedrongen. Het ontbijt stond al te vroeg op tafel, waardoor kaas, vleeswaren, fruit uitgedroogd waren. Bovendien veel vliegen op het eten. De bediening reageerde hier laconiek op, daar kunnen ze niets aan doen. Het avondeten stelde niets voor. Misschien omdat we geen vlees aten? Ook zijn moeder heeft een hele harde stem. Dit gaat ten koste van de sfeer. Het is jammer want de kamers zijn prima, ook heel schoon!
      Gereisd met vrienden in augustus 2015

Wij alvast niet meer!

Carina, 12-8-2015

Mooi hotel, alles netjes en proper en echt mooie kamers.

Ontbijt kon heerlijk geweest zijn als de uitbater geen onderscheid had gemaakt onder zijn klanten.

Had je in het hotel veel verbruikt kreeg je smorgens een uitgebreider ontbijt dan anderen.

Er was ook geen drankkaart. Je kan dus niet zien hoeveel je drankje ging kosten.

Wij betaalde voor hetzelfde drankje verschillende prijzen en die waren niet mals!

Gereisd met partner in juli 2015

Niet voor de normale burger

Claudia, 21-7-2015

Dit hotel is bedoeld voor mensen met veel geld zo zegt hij het zelf. De jonge gastheer is chefkok maakt goed eten. Dit hotel was netjes en schoon alleen maakt de gastheer veel onderscheid. Het ontbijt was elkedag anders mensen die niet veel genuttigd hadden in het hotel hadden een minimaal ontbeit. Dit viel mij erg tegen. Hij is aangesloten bij tradelbird alleen ziet zelf in dat dit niet zijn doelgroep is. Wij zullen er niet meer heen gaan omdat iedereen niet gelijk word behandeld.
      Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gasthof Kaiserhof bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Kaiserhof in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Kaiserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Kaiserhof scoort een 8.66 uit 10 op basis van 12 reviews.