Vakantiehuis Brocke

Brocke

1 review over Vakantiehuis Brocke in het Nederlands

Geweldig huis!

Fleury, 21-5-2010

Geweldig huis. Het is er gezellig, je voelt je meteen thuis. Wij waren met z'n vieren: mijn man en ik, onze dochter van 19 maanden en oma. Bewust voor dit huis gekozen ivm 3 slaapkamers, zodat iedereen een eigen kamer had. Het appartement is groter dan de foto's doen vermoeden. Het is er zeer schoon, de bedden slapen heerlijk, de ruimte op de kamers is meer dan voldoende. Het sanitair is ontzettend schoon. Er staat zelfs een wasmachine in de badkamer. De keuken is gezellig. Er stond een 6-persoons tafel met 6 stoelen. Hoewel wij zelf een kinderbedje hadden meegenomen, stond deze er ook. Net als een kinderwagen en zelfs een voetenzak voor als het koud is! De beheerster is ontzettend vriendelijk. De bakker in het dorp verkoopt heerlijke broodjes. Aanrader!! Het is een half uurtje rijden naar de pistes.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Brocke in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Brocke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Brocke scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: