Vakantiehuis Angelika ***

Angelika

1 review over Vakantiehuis Angelika in het Nederlands

Plek om weer eens terug te komen.

Ron Ladage, 30-7-2009

Je huurt een deel van de woning in Dreislar, 8 km van Medebach. De gastvrouw mevr. Tepel ontving ons vriendelijk en droeg zorg voor de informatie wat je kan doen in de omgeving. Het huis was heel schoon en goed ingericht. Kamer keuken, met alle benodigde apparatuur. Magnetron, koffiezetapparaat, oven, elektrische kookplaten, koelkast etc. Badkamer met toilet en ligbad, extra douche in de slaapkamer. Ook de informatie over de plaatselijke horeca was heel compleet, vlak bij is de biergarten, lekker buiten zitten met een drankje en het restaurant, slechts 3 minuten lopen, op 50 meter is er ook een pension, maar daar hebben we niet gegeten. Het restaurant op 3 minuten was heel goed, gezellig, gastvrij en voor Nederlandse begrippen heel goedkoop. Hoofdgerecht koffie en drankjes bij het eten, dan zit je rond de € 35,-- met zijn tweeën.

Tegenover het huis is een kinderspeeltuin, zelf hebben we 1 slaapkamer gehad, maar met kinderen is er nog een tweede slaapkamer.

Zeer aanbevelingswaardig!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Angelika in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Angelika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Angelika scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: