Hotel BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen ****

Hotel BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen
BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen bij:

7 reviews over Hotel BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen in het Nederlands

excellent voor shoppingtrip

lieve cardon, 9-10-2017

Leverkusen beschikt over een ruim winkelcentrum wat op 2 min. te voet ligt. Bezoek aan park met Japanse tuin en wandeling langs de Rijn is een leuk zen- en uitwaaitipje!

De kamer is voorzien van 2 ruime bedden wat voor moeder-dochtershoppingtrip ideaal is.

Er zijn 2 dubbele ramen voorzien wat het geluid van buitenaf bijna volledig afsluit. Het geluid van de gang en de lift is wel duidelijk hoorbaar. (groepen met bussen)

Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd en kan tot 10.30 u.

Mooi zwembad met saunaruimte maar erg warme omgevingstemperatuur.

Gratis minibar stelt niet veel voor maar automaat met drank in de inkomhal.

Wij hadden een vip-arrangement; helaas beantwoordde de kamer niet aan de bijhorende foto's: geen tafeltje met 2 zitjes en een stoel aan de schrijfruimte maar slechts 1 stoel en geen zitjes. Geen make-upspiegel aanwezig.

De gordijnstoppen ontbreken op de roede zodat wij zelf de afhangende gordijnen en overgordijnen terug gehangen hebben met behulp van die ene stoel op de kamer. Van buitenaf was dit duidelijk te zien op verschillende kamers en dit oogt erg slordig. Bovendien geeft dit problemen met privacy en verduistering.

De badkamer is voorzien van ligbad met douchegordijn. Helaas is dit gordijn onderaan volledig zwart en rood van de schimmel. Dit is erg jammer!!! Voor enkele euro's is dit vernieuwd! Nog haren en pluizen aanwezig van vorige gasten.

Verouderde indruk!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Verzorgd hotel

Killian, 23-12-2014

Geboekt voor een weekendje naar de kerstmarkten van Keulen. Het hotel ligt op een klein kwartiertje van de Dom van Keulen met de trein (S-bahn 6 - rijdt de hele nacht). Op het einde van het weekend vonden we het toch ergens een beetje lastig dat we steeds die S-bahn moesten nemen, je kan eens niet snel naar de hotelkamer vanop de kerstmarkt. We vroegen ons af of het voordeel qua prijs dan wel nog groot genoeg was. Niettemin ben je er een ervaring rijker mee en is het zeker wel aan te raden.

Het hotel heeft heel verzorgde kamers en zalige bedden. Het beschikt ook over een verwarmd binnenzwembad en sauna waar je heerlijk kan relaxen na een dagje Keulen. Het personeel is zeer behulpzaam en het ontbijt is uitgebreid en vers.

Gereisd met vrienden in december 2014

Prijs /kwaliteit uitstekend hotel.

wilma, 17-12-2012

Wij hadden dit hotel geboekt via touroperator voor een goede prijs.

Het hotel ligt op een prima locatie vlakbij het centrale station en vlakbij het centrum van Leverkusen. Met de trein was je in 10 minuutjes hartje Keulen onder de Dom.

De kamers zijn welliswaar enigszins verouderd maar, erg groot...schoon ...ruime badkamer....en voorzien van 2 goede grote bedden.

Wij vonden het ontbijt erg goed met lekkere eiergerechten, verse zalm, en met heerlijk brood en broodjes,. En logisch dat het in deze periode van kerstmarkten druk is, en het voor kan komen dat je een paar minuutjes moet wachten op een tafel. Ook de bar was 's avonds erg gezellig. En als ik dan toch iets negatiefs moet noemen dan is het wel dat het erg tochtte in de bar. Dat was jammer. Verder overal erg vriendelijk personeel.

We hebben mooie kerstmarkten gezien. Groot in Keulen en wat kleiner en knusser in Leverkusen zelf. Wij persoonlijk vonden het na Frankfurt, Oberhausen, en Dusseldorf de leukste markten.

Gereisd met vrienden in december 2012

Goede prijskwaliteit en goed gelegen

Naomi, 9-12-2012

We hadden een goede prijs incl ontbijt. We wilden zowel de kerstmarkt in Keulen als Düsseldorf bezoeken, het hotel ligt 5 min van de snelweg, 20 min naar Keulen , 30 min naar Düsseldorf . We hadden een tweepersoons kamer met twee losse brede bedden die doorgezakt zijn. Lag echt niet lekker. De kamers zijn goed schoon, een bad met een douche, ook erg schoon. Het ontbijt is goed alleen het was zo druk dat er geen plek voor ons was en werden we in een zaal geplaatst. We hebben savonds het buffet geprobeerd. 18,50 pp maar het eten was erg slecht. Vlees te lang gebakken en de aardappelen te lang gekookt, weinig keuze. Van de kaart kon je ook bestellen maar daar deden ze moeilijk over. Zelf lagen we op de 5e etage. Nu blijken de kamers met kinderen op de zesde te liggen dus daar hebben we erg veel last van. Bonken, gillen en gekrijs. Wel hebben we wi-fi door het gehele hotel en dit is gratis. Parkeren kost 8 euro per dag. Snacks zijn er uit de automaten verkrijgbaar en er is een bar.
Gereisd met partner in december 2012

Mooi hotel voor trip naar Keulen en Düsseldorf

Jan52, 19-10-2011

Het Best Western Hotel Leverkusen ligt direct aan de B8 en op 5 min. van het station Leverkusen Mitte. Vanaf dit station rijdt er min. 4x per uur een trein naar Keulen en Düsseldorf. Naar beide steden duurt de rit ca 20 min.

Het hotel is groot en daardoor niet erg sfeervol en persoonlijk.

De kamers zijn groot en goed ingericht. Prima bed en matras. De badkamer bevat o.a. een bad met douche.

Helaas kon de verwarming in mijn kamer 214 niet worden uitgezet, waardoor het erg warm was in de kamer. Vanwege de kou en het geluid van de B8 kon het raam 's nacht niet open blijven.

Het ontbijt is goed maar met Eur 13 niet goedkoop. Op beide dagen had er vlak voor mij een grote groep ontbeten. Er was duidelijk te weinig personeel om daarna alles op te ruimen en aan te vullen.

Het hotel biedt een zwembad (6:30 - 23:00), sauna en WiFi. Alles gratis te gebruiken.

Gereisd alleenreizend in oktober 2011

Prima hotel

nicole.perquin, 18-3-2011

Overnacht op doorreis. Twee kamers met tussendeur. Hotel heeft zwembad (niet bezocht). Eten was goed, ontbijtbuffet uitstekend, maar wel druk.

Prijs per kamer was goed. Kamer had minibar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Goed hotel centraal gelegen

Mario, 3-8-2010

Centraal gelegen hotel met mooie grote kamers. Gelegen langs de snelweg maar dit zorgde niet voor overlast. Op loopafstand van zowel het centrum van Leverkusen als het stadion van Bayer Leverkusen. Uitstekend ontbijtbuffet.
Gereisd alleenreizend in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen in Leverkusen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BEST WESTERN Leoso Hotel Leverkusen scoort een 6.73 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: