Appartement Warstein

5 reviews over Appartement Warstein in het Nederlands

Heerlijk

A. Westra, 19-9-2017

Heerlijk appartement.

Lekker met 2 douches. Netjes en schoon. Fijne ligging. Vlakbij de grotere plaatsen. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Mooi ruim appartement

peter, 21-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met groep vrienden van 6 personen voor de 2e keer in dit appartement verbleven. Het is een mooi schoon appartement. Rustige ligging op 8 km afstand van Winterberg. Genoeg ruimte voor iedereen. 1 hoofdslaapkamer met balkon en 2 kleinere slaapkamers.

Dicht bij de bushalte die naar Winterberg gaat. Je kunt hier gratis gebruik van maken met de toeristenpas die je krijgt bij het huren van het appartement. Gratis Wifi en Nederlandse televisiezenders. Vriendelijk ontvangst van de Nederlandse beheerders Linda en Ivo.

Gewoon een Top appartement op een toplokatie!

Gereisd met vrienden in januari 2016
Linda Wassing, Eigenaresse, 22-8-2017
Dank je Peter, heel fijn om te lezen dat het appartement zo aan jullie verwachtingen heeft voldaan.

Geweldig appartement in een geweldige omgeving

Marlies de Roo, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontzettend vriendelijke eigenaars die heel veel over de omgeving kunnen vertellen. Het appartement is zoals de foto's het laten zien. Zeer compleet ingericht zelfs kaarsjes, bakpapier voor in de oven, spelletjes etc zijn aanwezig. Bedden zeer goed en lekker opgemaakt👍Wij zijn 1 week met vier volwassenen, 1 baby en 1 kindje van 3 jaar geweest en hadden voldoende ruimte. Daarna zijn we een paar dagen met 4 volwassenen geweest en dan is het heerlijk dat er 2 badkamers zijn. Als je het appartement uitloopt heb je heel veel wandeltochten, we zijn drie weken geweest en hebben geen enkele dag dezelfde wandeling gemaakt. Er is in Kustelberg een restaurant dat door iedereen wordt aanbevolen en het is een cliche maar wij hebben daar ook uitstekend gegeten voor een zeer vriendelijke prijs. Een andere aanrader is de pizzeria in medebach. Wij zijn nu anderhalve dag terug in Nederland en missen het sauerland nu al, dus Linda en Ivo jullie zien ons zeker terug. Nog bedankt voor het fijne verblijf en de lekkere wijn met chocolaatjes bij aankomst, groetjes van Ben en Marlies
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Linda Wassing, Eigenaresse, 21-8-2017
Wat heerlijk om te lezen! Dank Ben en Marlies voor deze geweldige beoordeling. Uiteraard zien we jullie graag terugkomen in het mooie Sauerland.

Mooi,schoon rustig gelegen appartement

G.Bomhof, 10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer mooi appartement en ziet er schoon en verzorgd uit. Mooie en rustige ligging met mooie wandelroutes dichtbij.

Zeer vriendelijke ontvangst door verhuurder die alles verteld/uitlegt en ook nog leuke tips geeft over de omgeving.

Super week gehad en adres blijft genoteerd bij ons!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Linda Wassing, Eigenaresse, 22-8-2017
Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Wie weet tot een volgende keer ;-)

Top uitje! Erg genoten!

Marco, 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastische uitvalsbasis voor wandelen, hardlopen en bezoeken van pittoreske stadjes en dorpjes. Perfecte gastvrouw met heel veel mooie tips en informatie voor uitjes en bezienswaardigheden. Ruim, gezellig en erg schoon appartement!
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Warstein in Küstelberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Warstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Warstein scoort een 9.58 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: