Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See ****

Roompot Eifelpark Kronenburger See
8,2

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Eifelpark Kronenburger See bij:

390 reviews over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See in het Nederlands

Heerlijk geweest

Roland kronenberg, 21-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijk park voor natuurliefhebbers,zoiezo een regio waar genoeg te zien en te beleven is!!!!
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig!

Dh rientjes, 20-10-2017

Rust en ruimte.

Het park is ruim opgezet en heeft een mooi uitzicht over de omgeving.

Wij zaten aan t begin van het bos waar we Hee blij mee waren.

Konden we lekker hout sprokkelen voor de binnen en buiten kachel!

Quality time met het gezin.

Het hele jaar hard werken en een week op het park is echt tot rust komen!

Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Mooi schoon huis,van alle gemakken voorzien.

Erik Molenaar, 19-10-2017
  • Onderkomen9

Mooi huis, netjes en schoon. Bij ons huis bleek de whirlpool lek te zijn. We kregen de sleutel van het huis naast dat van ons om daar in bad te kunnen. Iedere ochtend verse broodjes bij de receptie. Alleen de WiFi was slecht. En dat is met twee pubers best een dingetje. We zijn een keer in het restaurant gaan eten. De bediening was goed, het eten viel een beetje tegen. Maar in de buurt van het park zijn genoeg gelegenheden waar je kan eten.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Accommodatie Landhaus 6 zorgt voor prima verblijf

TonVteL, 6-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Midweek verblijf in accommodatie Landhaus 6. Een fraaie accommodatie met 3 slaapkamers (2 grote en een kleine) en 3 badkamers. Daarnaast een mooie keuken met o.a. vaatwasser. De bedden zijn helaas erg matig. Onze accommodatie, huisnummer 32, was vrijstaand. De receptiemedewerker is vriendelijk en spreekt Nederlands. Park ligt fraai en uitzicht vanuit accommodatie is fraai. Het restaurant heeft een beperkte kaart.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heel erg goed bevallen, keurig ruim/schoon huisje

Corné, 8-9-2017
  • Onderkomen8

Prima uitval basis voor wandelingen en bezoekjes aan Bad Munstereifel en Sankt Vith. Een aantal wandelroutes beginnen pal naast het vakantiepark en zijn zeer goed bewegwijzerd.
Gereisd met partner in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Fam Gregoor, 5-9-2017
  • Onderkomen7

Heerlijk rustig park op een mooie locatie. Huisje was wat oud. Zeker in vergelijking met andere huisjes die wij gezien hebben. Maar slecht was het zeker niet. Zeer vriendelijk personeel. Bijzonder service gericht. (Duitse) dames aan de receptie verstaan en spreken Nederlands. Handig voor mensen die het Duits niet/slecht kunnen verstaan/spreken. Wifi was vaak slecht. Maar dat is wat het is, en niet rampzalig. Hele kleine Supermarkt op het park. Voor echt boodschappen zitten er een Rewe, Lidl en Aldi op slechts 15 minuten afstand. In de omgeving is genoeg te doen. Ook voor de inwendige mens kan men op het park terecht. Voor gezellig uit eten is Balkan Land in Stadkyll een aanrader. Kortom, zeker de bedoeling om hier terug te komen.

Familie, 3-9-2017
  • Onderkomen9

Mooie huisjes,ruim en alles erop en eraan
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie gehad met ook rust op zijn tijd!

Johan, 1-9-2017
  • Onderkomen8

Mooie omgeving en veel te ondernemen. Van burchten tot rondvaart. Wandelen, fietsen en zwemmen, allemaal in de buurt.

Gewoon een mooie plek om te ontspannen en te ondernemen!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Absoluut de moeite waard!

maickel janssen, 28-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We zijn er nu voor de tweede keer geweest en het was weer als vanouds. Een heerlijk huisje (nr.90)met fantastisch uitzicht!het restaurant op jet park heeft een simpele kaart maar de kwaliteit van het eten is goed.ook het stuwmeer is een leuke dagbesteding.dat geldt ook voor Monschau,Bad Münster eifel en het greifvogelpark in Palm.we komen zeer zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne week in de Eifel

Luie, 25-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hadden gekozen voor Villa Linda 141,de hoogst gelegen accomodatie, aan de bosrand, comfortabel huis met sleetse inrichting, als je zoveel voor een huis betaald hebt, verwacht je ook iets moois, onze teleurstelling konden we dan ook niet onder stoelen of banken steken, de foto's zijn wat dat betreft geflatteerd, een aftandse met bruin plastic overtrokken bank, waar het schuimrubber doorheen stak, een sleetse stoel, versleten bekleding op de eetkamerstoelen. Wel mooi dat de kamers 'n eigen wc hebben en een aparte douche.en de sauna en wellness zijn ook fijn. Keukeninrichting zeer compleet. Handdoeken pakket schiet te kort voor een week, te kleine handdoeken, en dan is het toch relatief duur. Wel een fijne week gehad ondanks alles.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See in Kronenburg , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See scoort een 8.16 uit 10 op basis van 396 reviews.