Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****

Eifelpark Kronenburger See****
246 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****
Zum Kleebusch 15, D-53949, Kronenburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See scoort een 7,8 uit 10, op basis van 246 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 270 vakantiefoto's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** met andere accommodaties in Kronenburg.
Even geduld a.u.b.

7,3
6,7
8,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Mooie omgeving"vertalen
G.
7,0

01-09-2014 Wanneer je vooraf reacties gaat lezen van anderen over dit park komen ze tijdens je verblijf soms bekend over. Dit park is ten eerste sterk af te raden voor mensen die rolstoelgebonden of slecht ter been zijn. Bijna elke accommodatie heeft een trap naar beneden (en dus óók weer naar boven) om bij de voordeur/parkeerplek te komen. Bovendien misten we daarbij een fatsoenlijk paadje om te lopen en moesten steeds door het natte gras.
Na aankomst ruim na 15.00 uur zie je een paar gesluierde personen je huisje schoonmaken en dan weet je al hoe laat het is.....zelfs de strooplinten vol met vliegen van onze voorgangers hingen er nog....ranzig!! Het meubilair was goeddeels versleten. Gedateerde ouwe rommel. Wat we wél hebben gewaardeerd is het feit dat na klagen alles direct werd opgelost. Verder kun je in de omgeving eindeloos wandelen en van de rust en stilte genieten. Al is de speelruimte voor kinderen in de buitenlucht erg mager, ze hebben mede door het recreatieteam zich goed vermaakt.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prachtig uitzicht"vertalen
Joyce
8,0

17-08-2014 Wij zaten in huisje 151 je had een prachtig uitzicht. De kamers waren prima de bedden wat hard en de kussens te zacht. Lekker veel w.c. en badkamers. Nadeel was dat bij aankomst het vol zat met vliegen we hebben er wel 30 doodgemaakt of naar buiten verjaagd ze zaten bij aankomst zelfs in de ijskast en vaatwasser. Aan de voor en zijkant een grote veranda die afsluitbaar is vanaf de buitenkant ideaal voor mensen met kleine kinderen.

met partner, Juli 2014
"Voor de vierde keer in het zelfde huisje"vertalen
Robbie
9,0

04-08-2014 We zijn nu voor de vierde keer in het zelfde huisje ( 57 ) geweest en elke keer is er weer wat gemoderniseerd in positieve zin .dit jaar hingen er weer nieuwe gordijnen en zaten er andere ruiten( kozijnen )in waardoor je niet fijn de warmte uit het huisje krijgt omdat nu de ramen in de kamer niet meer los konden maar des al niet te min was het weer een fijne week in het park en omgeving ! alleen was er barre weinig te doen in de omgeving?

met oudere kinderen, Juli 2014
"Erg luxe villa"vertalen
Wimt
9,0

20-07-2014 We hebben erg genoten van de zeer luxe 4 persoons wellnessvilla nr 44. Twee slaapkamers met tv en met elk eigen douche en toilet. Grote woonkamer met terras en open keuken. Hele ruime infrarood sauna. Nog een aparte badkamer, wasmachine, wasdroger, vloerverwarming. Veel te doen in de omgeving. Goed te bereiken vanaf Nederland. Wij gaan er zeker terug komen.

met vrienden, Juni 2014
"Mooi, maar toch niet nog een keer"vertalen
P. Ruigrok
6,0

07-07-2014 Dit park ligt geweldig, het meer is super zeker bij mooi weer zoals wij dat hadden, mooie wandelingen. Wel goed ter been want alles is hoog/laag, veel trappen. Bungalow 105 goed ingericht, mooi uitzicht, mooi terras wat wel erg open is en geen enkele privacy geeft. 3 slaapkamers met goede bedden, 3 prima badkamers met slechts 1 klein haakje. De slaapkamer is klein, weinig ruimte om het bed, de kast is klein en laag, 1 deur kon slechts een klein stukje open, stuitte tegen het bed. In badkamer en slaapkamer geen haakjes voor badjas, handdoeken of kleding, geen plaats voor een stoel oid. wel een prima TV. Enkele haken in badkamer en slaapkamer zou e.e.a. veraangenamen en kost slechts enkele euro's. Omgeving mooie natuur, maar geen leuke plaatsen/stad. Eten in restaurant matig, wij hadden verbrande snitzel, werd gecompenseerd met een ijsje.

met vrienden, Juni 2014
"Mooi park maar niet om te wandelen"vertalen
jm6mmek

29-06-2014 het is een mooi park maar voor ouderen is het park niet goed voor
wand elk huisje licht ongeveer 10 à 15 treden lager als de weg rolstoel mensen kunnen niet in het huisje komen

met partner, 2014
"Fantastisch park vooral huis nummer 119"vertalen
Daan Schippers
8,0

04-06-2014 Het door ons gehuurde huisje (119) beviel boven verwachting!
Keurig netjes en schoon, lekker ruim en een hele mooie ligging bijna helemaal boven in het park.
Aanrader!

met een groep, Mei 2014
"Een echt vakantiegevoel....zeker een aanrader!"vertalen
Saskia
8,0

18-05-2014 Type comfort 6 personen gehuurd (gerenoveerd) tijdens de meivakantie. Wat een verschil met de oudere huisjes! Deze zien er nl. slecht onderhouden uit en zijn ook binnen erg gedateerd. Wij konden gelukkig genieten van onze bungalow, nr. 88. Mooie nette inrichting, gezellig met een ronde eettafel, hoekbank, overal spotjes met dimmers. Het geeft een knus gevoel. Prachtige veranda en wij hadden ook nog eens een prachtig uitzicht. Dit is niet bij ieder huisje het geval. Het is niet groot (maar dat heeft ook wel wat) en op de twee kleine slp.kmrs. kun je echt niet iets extra's kwijt. Er zit weinig kastruimte in het gehele huisje en dat vraagt soms om wat creativiteit als het met name gaat om de voorraad boodschappen. Alle NL televisiezenders zijn te zien, tot grote vreugde van de kids. Wifi werkt echt prima. Een wandeling naar Kronenburg is goed te doen vanaf het park, via verschillende routes, echt de moeite waard. Wij hebben veel aan de tips gehad die op zoover staan.

met jonge kinderen, 2014
"Geen huisje 109...."vertalen
Patty
6,0

04-05-2014 Wij zijn hier in maart een weekend geweest met vrienden en twee jonge kinderen. Bij aankomst kregen we huisje 109 toegewezen. Toen we daar aankwamen zijn we echt geschrokken. Het interieur is heel erg verouderd en er is veel kapot. De bank was bijvoorbeeld tot de draad toe versleten. De verwarming is niet beschermd dus dit voelde niet veilig voor de kinderen. Wij kwamen voor een ontspannen vakantie. Dus naar de receptie gegaan voor een oplossing. Die was er, in de vorm van een ander huisje. Hier moesten we bijna 80 euro voor bijbetalen. We moesten zelfs kosten betalen voor het omboeken. Niet netjes. Maar nu kregen we een luxe huisje Dit huisje is ons wel goed bevallen. Ruim met een mooi terras buiten. Maar dat mag dan ook wel voor die prijs...

met een groep, Apr. 2014
"Prchtig huisje, maar let wel op!"vertalen
Arjen
9,0

06-04-2014 Bij aankomst hadden wij een oud 6 persoons huisje. We zijn precies 30 seconden binnen geweest en met dezelfde vaart naar de receptie gegaan (vreselijk oud/versleten/stank). Daar gevraag wat een upgrade naar een nieuw huisje ging kosten en na 1 telefoontje kregen we tegen een heel schappelijke prijs een upgrade naar een nieuw huisje. Prachtig!! splinter nieuw, schoon, volledig uitgerust en mooi ingericht met allemaal een eigen badkamer. Mooie omgeving om te gaan mountainbiken, verder niet zo heel spannend.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?