Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****

Eifelpark Kronenburger See****
242 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****
Zum Kleebusch 15, D-53949, Kronenburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See scoort een 7,8 uit 10, op basis van 242 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 268 vakantiefoto's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** met andere accommodaties in Kronenburg.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,2
6,7
6,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Erg luxe villa"vertalen
Wimt
9,0

20-07-2014 We hebben erg genoten van de zeer luxe 4 persoons wellnessvilla nr 44. Twee slaapkamers met tv en met elk eigen douche en toilet. Grote woonkamer met terras en open keuken. Hele ruime infrarood sauna. Nog een aparte badkamer, wasmachine, wasdroger, vloerverwarming. Veel te doen in de omgeving. Goed te bereiken vanaf Nederland. Wij gaan er zeker terug komen.

met vrienden, Juni 2014
"Mooi, maar toch niet nog een keer"vertalen
P. Ruigrok
6,0

07-07-2014 Dit park ligt geweldig, het meer is super zeker bij mooi weer zoals wij dat hadden, mooie wandelingen. Wel goed ter been want alles is hoog/laag, veel trappen. Bungalow 105 goed ingericht, mooi uitzicht, mooi terras wat wel erg open is en geen enkele privacy geeft. 3 slaapkamers met goede bedden, 3 prima badkamers met slechts 1 klein haakje. De slaapkamer is klein, weinig ruimte om het bed, de kast is klein en laag, 1 deur kon slechts een klein stukje open, stuitte tegen het bed. In badkamer en slaapkamer geen haakjes voor badjas, handdoeken of kleding, geen plaats voor een stoel oid. wel een prima TV. Enkele haken in badkamer en slaapkamer zou e.e.a. veraangenamen en kost slechts enkele euro's. Omgeving mooie natuur, maar geen leuke plaatsen/stad. Eten in restaurant matig, wij hadden verbrande snitzel, werd gecompenseerd met een ijsje.

met vrienden, Juni 2014
"Mooi park maar niet om te wandelen"vertalen
jm6mmek

29-06-2014 het is een mooi park maar voor ouderen is het park niet goed voor
wand elk huisje licht ongeveer 10 à 15 treden lager als de weg rolstoel mensen kunnen niet in het huisje komen

met partner, 2014
"Fantastisch park vooral huis nummer 119"vertalen
Daan Schippers
8,0

04-06-2014 Het door ons gehuurde huisje (119) beviel boven verwachting!
Keurig netjes en schoon, lekker ruim en een hele mooie ligging bijna helemaal boven in het park.
Aanrader!

met een groep, Mei 2014
"Een echt vakantiegevoel....zeker een aanrader!"vertalen
Saskia
8,0

18-05-2014 Type comfort 6 personen gehuurd (gerenoveerd) tijdens de meivakantie. Wat een verschil met de oudere huisjes! Deze zien er nl. slecht onderhouden uit en zijn ook binnen erg gedateerd. Wij konden gelukkig genieten van onze bungalow, nr. 88. Mooie nette inrichting, gezellig met een ronde eettafel, hoekbank, overal spotjes met dimmers. Het geeft een knus gevoel. Prachtige veranda en wij hadden ook nog eens een prachtig uitzicht. Dit is niet bij ieder huisje het geval. Het is niet groot (maar dat heeft ook wel wat) en op de twee kleine slp.kmrs. kun je echt niet iets extra's kwijt. Er zit weinig kastruimte in het gehele huisje en dat vraagt soms om wat creativiteit als het met name gaat om de voorraad boodschappen. Alle NL televisiezenders zijn te zien, tot grote vreugde van de kids. Wifi werkt echt prima. Een wandeling naar Kronenburg is goed te doen vanaf het park, via verschillende routes, echt de moeite waard. Wij hebben veel aan de tips gehad die op zoover staan.

met jonge kinderen, 2014
"Geen huisje 109...."vertalen
Patty
6,0

04-05-2014 Wij zijn hier in maart een weekend geweest met vrienden en twee jonge kinderen. Bij aankomst kregen we huisje 109 toegewezen. Toen we daar aankwamen zijn we echt geschrokken. Het interieur is heel erg verouderd en er is veel kapot. De bank was bijvoorbeeld tot de draad toe versleten. De verwarming is niet beschermd dus dit voelde niet veilig voor de kinderen. Wij kwamen voor een ontspannen vakantie. Dus naar de receptie gegaan voor een oplossing. Die was er, in de vorm van een ander huisje. Hier moesten we bijna 80 euro voor bijbetalen. We moesten zelfs kosten betalen voor het omboeken. Niet netjes. Maar nu kregen we een luxe huisje Dit huisje is ons wel goed bevallen. Ruim met een mooi terras buiten. Maar dat mag dan ook wel voor die prijs...

met een groep, Apr. 2014
"Prchtig huisje, maar let wel op!"vertalen
Arjen
9,0

06-04-2014 Bij aankomst hadden wij een oud 6 persoons huisje. We zijn precies 30 seconden binnen geweest en met dezelfde vaart naar de receptie gegaan (vreselijk oud/versleten/stank). Daar gevraag wat een upgrade naar een nieuw huisje ging kosten en na 1 telefoontje kregen we tegen een heel schappelijke prijs een upgrade naar een nieuw huisje. Prachtig!! splinter nieuw, schoon, volledig uitgerust en mooi ingericht met allemaal een eigen badkamer. Mooie omgeving om te gaan mountainbiken, verder niet zo heel spannend.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Een aanrader: huisje 102, voor 6 personen!"vertalen
MtV
8,0

05-05-2014 We hebben een heerlijk lang weekend gehad... am Kronenburger See. Wij zaten in de gemoderniseerde huisjes. Dit waren de huisjes bovenin het park. In tegenstelling tot de staat van sommige oudere huisjes, was deze echt prachtig. Van alle gemakken voorzien en lekker ruim opgezet. Er zat een mooie veranda bij, met een hek er omheen. Wat ideaal was voor de kinderen. Er waren 2 tweepersoonskamers met een eigen badkamer. En 1 (soort van) kinderkamer met 2 losse bedden. Deze bedden waren wel wat klein. Voor kinderen goed te doen, of als je niet zo lang bent (rond de 1.60). We hadden een prachtig uitzicht op de burcht en het dal, veel ruimte om het huisje heen. Voor kinderen was er een heerlijk zwembad en een erg leuke (piraten)speeltuin naast het restaurant. Binnen nog een kinderanimatiecentrum en een ballenbak. Onderaan lag een stuwmeer waar je kon wandelen, maar voor de rest ben je wel erg op de auto aangewezen. Binnen een paar minuten zit je in België of neem je een kijkje bij de burcht.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Heerlijk ontspannen!"vertalen
Marjolein vd Brink
6,0

05-05-2014 Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See ligt in een heerlijke omgeving. Je kan er prachtig wandelen en in de winter kan je in de buurt zelfs skiën. Wij zaten in huisje 102. Het was een luxe 6 persoonshuisje. Het was echt heel netjes en zelfs 3 wc's en 2 douches. Alles in nieuwstaat. Het verschil in huisjes is wel enorm. Oorspronkelijk zaten we namelijk in huisje 109 en dat was echt te erg voor woorden. Vooral gezien het feit dat we met kleine kinderen waren. Over huisje 102 niets dan lof. We hebben heerlijk kunnen genieten van ons weekend.
Het zwembad is klein, maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt.
Het personeel heeft ons prima geholpen met het om boeken van ons huisje. Al hadden ze wel iets meer met ons mee kunnen denken. Gelukkig heeft Hogenboom dit achteraf goed gemaakt.

met partner, 2014
"Wat een fijn vakantiepark!"vertalen
Ingrid
10,0
10,0
8,0

15-01-2014 Het park ligt prachtig tegen een helling aan van waar mooi uitzicht. Wij keken recht op de Kronenburg die 's avonds mooi verlicht is.
Wij hebben meestal een 'oud' nog niet verbouwd huisje en dat bevalt ons prima. De nieuwe huizen zien er overigens fantastisch en luxe uit maar wij zijn tevreden met de standaard huisjes. Je loopt vanaf je huisje meteen de natuur in. Het huisje was de keren dat wij er waren perfekt schoon gemaakt. De bedden slapen goed. Fijne keuken, erg compleet ook.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?