Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****

Eifelpark Kronenburger See****
251 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****
Zum Kleebusch 15, D-53949, Kronenburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See scoort een 7,7 uit 10, op basis van 251 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 287 vakantiefoto's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** met andere accommodaties in Kronenburg.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,2
6,7
6,9
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Niks te beleven"vertalen
chris van drunen
4,0
1,0

11-10-2014 Wij hadden het standaard huisje geboekt, al gauw hadden we dit op weten te ruilen, tegen betaling van 78 euro!! voor een huisje voor 4 pers met sauna (sauna duurt ongeveer 4 uur om te warmen :s) omdat het standaard huisje echt vies was, overal stof en haren. En dan beweren dat het schoongemaakt is. Iets wat ikzelf wel beter kan. eetgelegenheden zijn er niet veel en alles is om 2100 uur dicht. alles moet je met de auto doen. Wij hadden een hond bij dus kun je wel wat vertier zoeken in het bos, als je de juiste ingang gevonden hebt. Wij hadden ook 3 dagen regen, wat ook een beetje roet in het eten gegooid heeft. Voor de totaal prijs zit je ook ergens waar meer te doen is. Voor ons dus nooit meer

Met partner, Sept. 2014
"Super mooie plek en heerlijk huisje"vertalen
nicole alt
8,0

23-09-2014 Veel revieuws gelezen over het 4 pers huisje kronenburg en niet allemaal even positief. Maar wat hebben wij er een heerlijke tijd gehad. Vrij simpel huisje, maardaar hadden wij ook voor gekozen. In de heerlijke bedden hebben wij super geslapen.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ondanks slechte weer leuk weekend gehad"vertalen
Nuijten
10,0
10,0
9,0

27-09-2014 Verbleven in huisje Linda. Hebben al veel bungalows gezien maar deze bungalow was fantastisch. Leuk gemeubileerd, heel ruim. Elke slaapkamer een eigen badkamer. Hebben fijn gebarbecued.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zonde van het geld."vertalen
meneer Steenwijk
5,0

23-09-2014 Huisje ver onder de maat. Niet verhuur waardig. Niet schoongemaakt. Koelkast nog vol.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie omgeving"vertalen
G.
7,0

01-09-2014 Wanneer je vooraf reacties gaat lezen van anderen over dit park komen ze tijdens je verblijf soms bekend over. Dit park is ten eerste sterk af te raden voor mensen die rolstoelgebonden of slecht ter been zijn. Bijna elke accommodatie heeft een trap naar beneden (en dus óók weer naar boven) om bij de voordeur/parkeerplek te komen. Bovendien misten we daarbij een fatsoenlijk paadje om te lopen en moesten steeds door het natte gras.
Na aankomst ruim na 15.00 uur zie je een paar gesluierde personen je huisje schoonmaken en dan weet je al hoe laat het is.....zelfs de strooplinten vol met vliegen van onze voorgangers hingen er nog....ranzig!! Het meubilair was goeddeels versleten. Gedateerde ouwe rommel. Wat we wél hebben gewaardeerd is het feit dat na klagen alles direct werd opgelost. Verder kun je in de omgeving eindeloos wandelen en van de rust en stilte genieten. Al is de speelruimte voor kinderen in de buitenlucht erg mager, ze hebben mede door het recreatieteam zich goed vermaakt.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prachtig uitzicht"vertalen
Joyce
8,0

17-08-2014 Wij zaten in huisje 151 je had een prachtig uitzicht. De kamers waren prima de bedden wat hard en de kussens te zacht. Lekker veel w.c. en badkamers. Nadeel was dat bij aankomst het vol zat met vliegen we hebben er wel 30 doodgemaakt of naar buiten verjaagd ze zaten bij aankomst zelfs in de ijskast en vaatwasser. Aan de voor en zijkant een grote veranda die afsluitbaar is vanaf de buitenkant ideaal voor mensen met kleine kinderen.

Met partner, Juli 2014
"Voor de vierde keer in het zelfde huisje"vertalen
Robbie
9,0

04-08-2014 We zijn nu voor de vierde keer in het zelfde huisje ( 57 ) geweest en elke keer is er weer wat gemoderniseerd in positieve zin .dit jaar hingen er weer nieuwe gordijnen en zaten er andere ruiten( kozijnen )in waardoor je niet fijn de warmte uit het huisje krijgt omdat nu de ramen in de kamer niet meer los konden maar des al niet te min was het weer een fijne week in het park en omgeving ! alleen was er barre weinig te doen in de omgeving?

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Erg luxe villa"vertalen
Wimt
9,0

20-07-2014 We hebben erg genoten van de zeer luxe 4 persoons wellnessvilla nr 44. Twee slaapkamers met tv en met elk eigen douche en toilet. Grote woonkamer met terras en open keuken. Hele ruime infrarood sauna. Nog een aparte badkamer, wasmachine, wasdroger, vloerverwarming. Veel te doen in de omgeving. Goed te bereiken vanaf Nederland. Wij gaan er zeker terug komen.

Met vrienden, Juni 2014
"Mooi, maar toch niet nog een keer"vertalen
P. Ruigrok
6,0

07-07-2014 Dit park ligt geweldig, het meer is super zeker bij mooi weer zoals wij dat hadden, mooie wandelingen. Wel goed ter been want alles is hoog/laag, veel trappen. Bungalow 105 goed ingericht, mooi uitzicht, mooi terras wat wel erg open is en geen enkele privacy geeft. 3 slaapkamers met goede bedden, 3 prima badkamers met slechts 1 klein haakje. De slaapkamer is klein, weinig ruimte om het bed, de kast is klein en laag, 1 deur kon slechts een klein stukje open, stuitte tegen het bed. In badkamer en slaapkamer geen haakjes voor badjas, handdoeken of kleding, geen plaats voor een stoel oid. wel een prima TV. Enkele haken in badkamer en slaapkamer zou e.e.a. veraangenamen en kost slechts enkele euro's. Omgeving mooie natuur, maar geen leuke plaatsen/stad. Eten in restaurant matig, wij hadden verbrande snitzel, werd gecompenseerd met een ijsje.

Met vrienden, Juni 2014
"Mooi park maar niet om te wandelen"vertalen
jm6mmek

29-06-2014 het is een mooi park maar voor ouderen is het park niet goed voor
wand elk huisje licht ongeveer 10 à 15 treden lager als de weg rolstoel mensen kunnen niet in het huisje komen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?