Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****

Eifelpark Kronenburger See****
232 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****
Zum Kleebusch 15, D-53949, Kronenburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See scoort een 7,8 uit 10, op basis van 232 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** in Kronenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 261 vakantiefoto's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See**** met andere accommodaties in Kronenburg.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,2
6,7
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Apr. 2014
"Prchtig huisje, maar let wel op!"vertalen
Arjen
9,0

6-4-2014 Bij aankomst hadden wij een oud 6 persoons huisje. We zijn precies 30 seconden binnen geweest en met dezelfde vaart naar de receptie gegaan (vreselijk oud/versleten/stank). Daar gevraag wat een upgrade naar een nieuw huisje ging kosten en na 1 telefoontje kregen we tegen een heel schappelijke prijs een upgrade naar een nieuw huisje. Prachtig!! splinter nieuw, schoon, volledig uitgerust en mooi ingericht met allemaal een eigen badkamer. Mooie omgeving om te gaan mountainbiken, verder niet zo heel spannend.

met partner, 2014
"Wat een fijn vakantiepark!"vertalen
Ingrid
7,0

15-1-2014 Het park ligt prachtig tegen een helling aan van waar mooi uitzicht. Wij keken recht op de Kronenburg die 's avonds mooi verlicht is.
Wij hebben meestal een 'oud' nog niet verbouwd huisje en dat bevalt ons prima. De nieuwe huizen zien er overigens fantastisch en luxe uit maar wij zijn tevreden met de standaard huisjes. Je loopt vanaf je huisje meteen de natuur in. Het huisje was de keren dat wij er waren perfekt schoon gemaakt. De bedden slapen goed. Fijne keuken, erg compleet ook.

met een groep, Dec. 2013
"Fantastisch verblijf in een welness villa"vertalen
Corné
7,0

6-2-2014 Het park is mooi gelegen op een heuvelrug met uitzicht op het stuwmeer. In het voorste gedeelte van het park bevinden zich de wat oudere vakantie woningen. Daarnaast is een nieuw welness villa park met schitterende welness villa's.

Wij verbleven met oud en nieuw in een 8 persoon's villa en deze is ruim genoeg. Iedereen had voldoende ruimte om te doen wij hij of zij wilde. Achter aan tafel konden mensen rustig een spelletje spelen terwijl voor in de kamer andere tv keken. Iedere kamer heeft een eigen thermostaat, douche en tv. Het huisje waar wij in zaten was wel hoger gelegen dan de weg maar voor ons was dat geen probleem.

Waar wel op gelet moet worden is dat bij het gebruik van de afzuiger in de keuken het keukenraam open moet (in kantel stand).

Wij zijn hier met de jaarwisseling geweest en vuurwerk afsteken was toegestaan.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Geweldig uitzicht,"vertalen
arjan
7,0

30-12-2013 Met het gezin hier 3 dagen in huisje 73 gezeten. Het was heerlijk. Het uitzicht is geweldig. De horeca hebben we niet bezocht dus kunnen we niet beoordelen. Het zwembad is klein maar de kinderen hebben zich er prima vermaakt. Wij zijn veel met de auto op pad geweest om de omgeving te bekijken. Helaas geen sneeuw.
Het huisje was basic, maar netjes en compleet. Eigenlijk weinig negatiefs te melden.

"Pas op voor huisje nr 109"vertalen
Bert en Sandra
2,0
4,0
1,0

29-1-2014 Onze ervaring: dit is de derde keer dat wij een huisje huren in het park Kronenburgersee. Tot afgelopen keer is dit altijd in orde geweest. Afgelopen Kerst hadden we huisje nummer 109. Positief was, goede verwarming, daar was alles mee gezegd. Nagatief; in zijn algemeenheid, totaal versleten, uitgewoond en vies. Voorbeelden: gescheurd gordijn voordeur, zoom hing uit de gordijnen van de woonkamer, grote vetvlek op plafond keuken, schroef in de keuken, kennelijk om handdoek op te hangen, bankstel versleten tot op de nerf, stopcontact smerig en kapot, vloer badkamer had losse tegels, het huisje was voorzien van kennelijjk nieuw zeil en dat lag op sommige punten gebobbeld, een buitenlantaarn waarvan de bol los zat en met de wind meebewoog waardoor s nachts geluidsoverlast. Keukeninventaris slecht, pannen met aangebakken randen, onderzettertjes totaal versleten en smerig, koelkast, magnetron en oven vies Zwarte haren op wand en vloer van badkamer en toilet, een bed slecht.

"Leuk park"vertalen
dieneke
7,0

12-12-2013 Leuk park voor een kleine prijs. Zwembad is erg klein maar niet druk. huisje is prachtig gelegen. We hadden alleen maar weiland voor ons huisje en verder niets. Keken op de prachtige heugels en water. Huisje was wat gedateerd maar verder wel schoon en netjes

met partner, Dec. 2013
"Karig standdaardhuisje, ligging park ok"vertalen
heijna
6,0
6,0

4-1-2014 Type Kronenburg standaard 4. Met boxspringbedden, staat op de website bij de beschrijving.. In werkelijkheid: dunne matrassen met metalen veren op een lattenbodem. Met een dun zomerdekbedje.
Ook de CD-speler van de foto ontbrak.. De Wifi verbinding werkte meer niet dan wel. Geen afdruiprek in de keuken, en de afwasteil past niet in de gootsteen. Ongezellige verlichting in de woonkamer , waarbij niet te lezen valt.

We boften met de ligging: vrij uitzicht op de heuvels en rustig gelegen. Sommige huizen liggen nl. aan een pad (weinig privacy) of vlak boven de doorgaande weg (verkeerslawaai), of kijken uit op andere huizen,

Waarom zoveel bijkomende kosten ? (Schoonmaak 52,-, reservering 24,-, voorkeurskosten (rookvrij/huisdiervrij) 15,-, plus 100 euro borg!)

Pluspunten:
sanitair nieuw en schoon
Mooie ligging aan de rand van het bos
volop wandelmogelijkheden
op loopafstand van 't pittoreske gehuchtje
gemoedelijke sfeer
vriendelijke en attente medewerkers.

met vrienden, Nov. 2013
"Fantastische omgeving, service en huis"vertalen
Cindy
9,0

3-12-2013 Weekend verbleven in een 12 persoonshuis, in 1 woord perfect.
Nieuwe inrichting, ruim opgezet, alles ruim voldoende aanwezig.
Daarnaast zeer vriendelijke medewerkers.
Mooie bosrijke omgeving, heerlijk voor een week / weekend weg.
Zag er allemaal zeer verzorgt uit.

met vrienden, Okt. 2013
"Mooie lokatie"vertalen
Fam. Groot
7,0

28-10-2013 Huisje Linda is perfect alleen het huisje was niet schoon, klacht in gediend kwamen direct opnieuw schoonmaken, verder was het perfect.
Als je van wandelen houd is het een prima omgeving verder heb je wel een auto nodig om wat te kunnen zien. Het restaurant was ook goed alleen bij aankomst was er maar een iemand in de bediening dus we moesten wat wachten en de hamburger was niet gaar maar kregen zonder problemen een andere. De pannenkoeken kunnen wel wat beter was een beetje smakeloos.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Mooie rustige omgeving"vertalen
R.
8,0

14-1-2014 Prachtige omgeving, waar je heerlijk kan wandelen met het gezin. Verder omdat we ook na het hoog seizoen hier waren, heerlijk rustig kunnen genieten van de rust. Verder knappe huisjes, knus en alles erop en eraan wat je nodig hebt. Supermarkt e.d. binnen 5 á 10 min wel te berijden. En vanaf het park genoeg uitstapjes te plannen in de buurt, natuurpark enz.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?