Hotel Parkhotel Schweizerhaus ***

5,7

7 reviews over Hotel Parkhotel Schweizerhaus in het Nederlands

vriendelijk

gerie, 5-1-2009

wij hebben 3 heerlijke dagen gehad in een mooie kamer .

het ontbijtbuffet was prima het diner was ook goed.

wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in december 2008

Ik raad het iedereen af

j.a.verfondern, 10-9-2008

wij hadden 4 nachten geboekt. De eerste nacht hebben wij geen minuut geslapen tengevolge van een luidruchtige russische reisgroep die het leuk vond met deuren te smijten. De volgende ochtend beloofde de manager er wat aan te doen,maar het vriendelijke personeel zei al meteen dat het al maanden zo ging en zij het zelf ook beu waren. De tweede nacht brak de 3de wereldoorlog uit omdat een inmiddels gearriveerde amerikaanse reisgroep hetzelfde gedrag niet pikte en met veel boosheid om ca 4uur snachts een bus bestelde en vertrok. De volgende ochtend kreeg ik na veel gepraat met het nodige onbeschofde commentaar van de baas zelf het geld voor de twee volgende nachten terug en zijn we vertrokken.

Het commentaar van de manager :gezien de grote inkomsten van zulke reisgroepen moeten wij dit accepteren.Neem dan geen andere gasten zou ik zeggen.

Gereisd familie in september 2008

Hans Zuurmond, 5-5-2008

Hotel ziet er buiten verwaarloost uit.

Disco geeft veel herrie zeker als je in kamer 627 zit(boven disco) dice duurd tot 5.00!!!!!!!Na veel moeite andere kamer gekregen.

Gereisd met partner in mei 2008

Ouder echtpaar, 30-3-2008

Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was uitstekend,zeer uitgebreid. Kamer was goed verzorgd. Goede bedden en nette badkamer. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Zeker om nog eens te bezoeken.
Gereisd met partner in maart 2008

daphne, 26-7-2006

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was prima, diner smaakte goed, maar was vrij weinig. Drankjes waren kwalitatief erg slecht. Kamers zagen er oud uit, maar werden wel goed schoon gehouden. Stad Kleve is zeer de moeite waard; hotel is niet echt aan te raden.
Gereisd anders in juli 2006

G+ M. Dirkx, 10-3-2006

Wij waren hier van 24 t/m 27 febr. 2006

en sliepen in het oudste gedeelte v.h. hotel. Erg gedateerd en heel gehorig.Wij konden onze buren 's nachts horen snurken!!!!!!!

Ook was er tijdens ons verblijf 1 avond carnaval in het hotel, hetgeen betekende dat tot 4 uur in de ochtend het één hard gedreun en gebonk was.

Ook wij hadden het all-in recept, maar je moest 's avonds wel op tijd zijn, anders had je niet eens bv. een stukje vis. Ook van de toetjes waren er niet genoeg!! De wijn was prut, leek wel limonade. Verder sluit ik me aan bij vorige bezoeker.

Meesten v.h. personeel wel vriendelijk.

Gereisd anders in maart 2006

Arie van Walraven, 24-2-2006

Hier terecht gekomen obv "all-in" arrangement van Touroperator. Alg.ruimtes van hotel zien er goed uit, de kamers zijn dringend aan renovatie toe. Ontbijt was prima, als lunchpakket krijg je1 broodje+reep+pakje drinken, diner vonden wij qua hoeveelheid te karig. drankjes van 18 tot 21 zijn in dezelfde ruimte als diner en zijn kwalitatief slecht. (zeer slechte wijn en b-merk bier, wordt zo goedkoop mogelijk gehouden). Hotel ligt op loopafstand (20 min) van centrum.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Schweizerhaus in Kleve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Schweizerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Schweizerhaus scoort een 5.71 uit 10 op basis van 7 reviews.