Hotel Landhaus Lenneper-Führt ***

Landhaus Lenneper-Führt
8,7

8 reviews over Hotel Landhaus Lenneper-Führt in het Nederlands

Zeer goede prijs/kwaliteit voor wandelweekend

kinkymen100, 27-9-2016

Voor een weekendje wandelen in het sauerland dit hotel gekozen. Op de site van het hotel zijn diverse gedetailleerde wandelroutes te vinden.

Bij aankomst rond 14.00 geen receptie, maar de sleutel lag gereed.

De kamer is zeer ruim met een prima bed en dito badkamer en een heel gezellig balkon.

S'avonds hier prima gegegeten en daarna bij 30 graden lekker op het balkon gezeten en s'morgens een zeer uitgebreid ontbijt.

Als enig klein minpuntje vind ik de uitchecktijd van 10.00 zeer vroeg en niet meer van deze tijd.

Als ik nog een keer een wandelweekend in het Sauerland boek overweeg ik zeker een terugkeer naar hotel Lenneper-Führt.

P.s:

De Atta-Höhle in Attendorn is zo'n 30min rijden vanaf hotel Lenneper-Führt.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Super

Erwin, 31-12-2015

Echt een topplek. We brachten oud en nieuwe 2014-2015 hier door, mooie kamer op de 2e etage. Heerlijk eten in het restaurant op oudjaarsavond. sfeervol restaurant en enorm aardig personeel. De hoteleigenaar had voor prachtig vuurwerk gezorgd !

Ontbijt was idem, ook subliem. Prijs-kwaliteit was meer dan redelijk en zeker een aanrader om nog eens terug te gaan !

Gereisd met partner in december 2014

Fraai hotel

hsweenen, 7-9-2015

Prima kamer, leuke bediening en goed eten.
Gereisd met partner in augustus 2015

Goed hotel

A.Ligtenberg, 3-5-2013

Hotel ligt in een klein dorp. In de omgeving volop wandelmogelijkheden. Andere activiteiten zijn wat me op afstand. prima kamers. Halfpension is een aanrader; prima eten, groet hoeveelheden voor een prima prijs. Behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in mei 2013

Prima hotel

cmolhoek, 22-10-2011

Ruime kamer, netjes en schoon, fohn aanwezig, goede bedden, kussen iets aan de zachte kant. Als je een stevig kussen gewend bent, neem dan je eigen kussen mee.

Dit moet niet negatief gezien worden, want het is een zeer goed hotel.

Heerlijk eten, HP is aan te raden, maar van de kaart is ook prima. Personeel is zeer attent, behulpzaam en vriendelijk

Gereisd met partner in oktober 2011

Erg rustig gelegen

Toine, 16-3-2011

Hotel heeft 2 restaurants. Wel even opletten dat je als niet roken wel in het goede restaurant beland. Eten is rijkelijk, maar niet echt fantasievol. Eigenaars zijn zeer behulpzaam. Donderdag is "Ruhetag". Dwz: sleutel ligt op de receptie, met een briefje en je zoekt het verder zelf maar uit. Ach ook geen probleem.
Gereisd met partner in februari 2011

Keurig hotel in prachtige, eenvoudige omgeving

Klaas, 19-9-2010

Dit landhaus ligt wat ver van de doorgaande routes en daardoor erg rustig. Mooie heuvelachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. In het dorpje is op een ijssalon na, weinig te beleven. Het landhaus is prima onderhouden, het eten is goed, service en bediening ook goed. De kamers zijn groot, met een klein balkon. Al met al prima om één of twee nachten te verblijven.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

een prima plek om te verblijven

Antoine, 5-7-2010

Het hotel ligt erg rustig in het plaatsje Selbecke maar we kunnen het van harte aanbevelen,goede ruime nette kamer/badkamer. Prima keuken ook voor hen die altijd een beetje meer trek hebben, er is meer dan genoeg en van prima kwaliteit.

Een goed glas bier en of wijn en vriendelijke bediening. De mensen lopen het vuur uit de sloffen om het je naar de zin te maken.We waren met 4 koppels en ik heb niemand horen klagen allen waren vol lof. Om te wandelen en te fietsen(geoefende fietsers)is het een prachtige vertrek plek.

Gereisd met vrienden in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Lenneper-Führt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Lenneper-Führt in Kirchhundem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Lenneper-Führt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Lenneper-Führt scoort een 8.68 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: