Beoordelingen Irrland

Irrland
130 beoordelingen
Beoordelingen Irrland
Am Scheidweg 1, 47624, Kevelaer

Wil je weten wat anderen vonden van Irrland in Kevelaer? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Irrland.
Irrland scoort een 8,8 uit 10, op basis van 130 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Irrland in Kevelaer? Op deze pagina lees je beoordelingen van Irrland. Je kunt 103 vakantiefoto's van Irrland bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Bekijk alle accommodaties in de buurt van Irrland in Kevelaer.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

127 beoordelingen over Irrland

130 beoordelingen
8,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Een waar kinderparadijs!"vertalen
Wim
10,0

02-11-2014 Hier kan geen Efteling, Julianatoren of Pony park Slagharen tegenop. Betaalbare prijzen voor een hele dag kinderplezier. Consumptie prijzen zijn klantvriendelijk, b.v. 2 blikjes1/2 ltr bier, 1 flesje Fanta, 1 kopje koffie voor een vriendenprijs van 4,50 Euro.Wij komen met onze kleinkinderen zeker nog een keer terug!

Sept. 2014
"Kinderpark"vertalen
Sandra & Jeroen & R...
8,0

28-09-2014 Overweeg een jaarkaart omdat de kinderen het geweldig vinden

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuk, goedkoop en zeer grote speeltuin"vertalen
dwalta
9,0

14-09-2014 Geen geautomatiseerde attracties, maar veel springkussens, glijbanen, fietsjes, water pret. Daarnaast staan er overal bbq zodat je je meegenomen vlees kunt grillen. Ideaal. Geen parkeerkosten, entree slechts 5 euro pp. Ijs tussen 50 ct en 1 euro.

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Dit hadden we 5 jaar geleden moeten weten!"vertalen
fam van Baren
10,0

17-09-2014 Superleuk en origineel. Onze zoon van bijna 13 heeft zich er prima vermaakt! Hadden we dit 5 jaar geleden geweten, waren we hier vaak naar toe gegaan.

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Leuke plek"vertalen
Wimjansen
7,0

24-09-2014 heel goed je kan er leuk spelen en vertoeven

"Echt een topper !! Bij mooi en minder weer !"vertalen
MikeZoover
9,0

01-09-2014 Irrland is echt geweldig ! Niet al te commercieel. Dit park laat zien hoe je een leuke dag uit kan aanbieden door gewoon doodnormale dingen zoals een kinderboerderij, waterplezier, glijbanen, ligweiden noem het maar op. Entree van 5 euro pp koffie en thee een euro gewoon doodnormale koffie uit thermoskan heerlijk gewoon ! Ik zou dit park zeker aanraden aan anderen. De glijbanen ook gemaakt uit oude vliegtuigen zijn echt geweldig. Ook de nieuwe verkeerstoren is gewoonweg super tof ! Ook de skelters en mini bobycars waren super. Kind van 2 jaar en 7 jaar bij me en ze hebben zich allebei prima vermaakt ! Ook papa en mama trouwens ! Ook het parkeren gratis en overal op het park mogelijkheid om te bbq en dmv bbq stands die je mag gebruiken

"Top én betaalbaar"vertalen
Jeroen
9,0

24-08-2014 Waar vindt je dit in Nederland? Nergens. Top concept, en betaalbaar. Leuk voor jong én oud. Zowel entree als eten is super betaalbaar. Een schijntje als het vergelijkt met bijvoorbeeld Wunderland in Kalkar. En zó leuk. Lekker barbequen na het lange spelen? Dat kan overal overal op het terrein. Er staan meer dan voldoende bbqs klaar. Tip: vergeet geen bolderkar te kuren om alles (inclusief kids) over het terrein te slepen :-)

"Fantastische dag uit...."vertalen
Jeroen
8,0

22-08-2014 Het park is fanastisch en beter/mooier dan de website doet vermoeden. Het is eigenlijk te groot voor 1 dagje uit. Ook de mogelijkheid tot het meebrengen van eigen bbq vlees en daar bereiden is super...Echt een aanrader...

"Prachtig park!"vertalen
Anouk
9,0

20-09-2014 Heel mooi park voor de jeugd!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk park waar de kids echt aan spelen toekomen!"vertalen
fam oplaat
10,0

23-08-2014 zonder achtbanen etc kunnen de kinderen zich hier een hele dag prima vermaken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?