Beoordelingen Irrland

Irrland
84 beoordelingen
Beoordelingen Irrland
Am Scheidweg 1, 47624, Kevelaer

Wil je weten wat anderen vonden van Irrland in Kevelaer? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Irrland.
Irrland scoort een 8,6 uit 10, op basis van 84 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Irrland in Kevelaer? Op deze pagina lees je beoordelingen van Irrland. Je kunt 36 vakantiefoto's van Irrland bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Bekijk alle accommodaties in de buurt van Irrland in Kevelaer.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

81 beoordelingen over Irrland

84 beoordelingen
8,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:

10-2-2014 leuke voordelige dag uit voor de kinderen

"Heel erg groot"vertalen
Debbie kanters
6,0

25-9-2013 Opzich een mooi park,erg veel te doen ook.maar o wat is het groot.je kunt er niet op een plek blijven zitten en moet steeds verkassen als je wat kleinere kinderen hebt.

"Genieten!"vertalen
Aniane
8,0

10-9-2013 Het park is groot en bestaat uit drie delen. In 1 dag kom je echt niet overal aan toe.
Heerlijk de hele dag buiten spelen! Glijbanen, skelters, airtrampolines, maisbad, kinderboerderij, doolhof, waterglijbanen, binennspeeltuin, etc.
Entree is niet duur, parkeren is gratis en ook de consumpties hebben leuke prijzen.
Minpuntje: wc's zijn niet zo fris (geen wonder, want iedereen loopt er met zijn zandvoeten, al dan niet nat van de waterglijbanen in en uit).

"Super"vertalen
lommen
9,0

4-10-2013 leuke prijs voor een super mooi park.

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Geweldige"vertalen
Vera van Breukelen
9,0

4-9-2013 Wat een feest om met met je kinderen en5 kleinkinderen opa's verjaardag te
vieren. Voor herhaling vatbaar. We hebben de kinderen nauwelijks gezien.
En het mooiste is ze spelen weer echt eens een keer met simpele dingen.
Wat een plezier hebben ze gehad. De de oudste is 11 en de jongste 9. Perfecte leeftijd . Een echte aanrader, ruimte en plek voor heel veel mensen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zeker een leuke grote speeltuin"vertalen
kevin

25-8-2013 echt een aanrader,
wij waren met drie kinderen geweest, 5,6 en 11 jaar.
erg leuk en met 1 dag nog niet alles gezien.
wij hadden mooi weer maar vroegen ons wel af , of je met slecht weer ook zoveel vermak had. zijn genoeg dingen binnen, maar toch minder.
wij waren op een zaterdag, best druk. maar geen last van anderen.
Wij komen hier zekers nog een keer terug!

"Helemaal geweldig!!"vertalen
HARRIE BOVENDORP
10,0

24-8-2013 Zo'n leuk en groot park!! Je kan je er de hele dag vermaken! Barbecueën bij de picknicktafels (dus spullen mee!), zwemkleding mee! Het is een beetje een doe- en ontdekpark. Gegarandeerd veel plezier!!

"Een openbaring!!!"vertalen
Jan
9,0

23-8-2013 Een uitstekend park voor kleine kinderen. Onze twee van 4 en 2 jaar hebben zich kostelijk vermaakt. De entree is slechts 5 euro. Parkeren gratis en de versnaperingen in vergelijking met andere parken bijzonder laag. Een dagje uit met 5 man kan dus nog ruim onder de 50 euro.

"Erg leuk!!"vertalen
guido bruggink
10,0

25-8-2013 Hele dag plezier met vele mogelijkheden voor maar 5 euro pp

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?