Pension Storch *

Storch

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Storch bij:

1 review over Pension Storch in het Nederlands

Bevredigend

SABINE, 25-10-2011

Als je iets voor weinig wil dan is dit the place to be.Prijs-kwaliteit is het pension een aanrader.Het is er proper maar gedateerd.Je moet ook niet constant naar de medewerkers zoeken want die zijn er d ehelft van de tijd niet.Ons heeft er feitelijk niets gestoord,ook al ben ikzelf een beetje veeleisend.We waren snel in het centrum,we konden tv kijken,we hadden gratis wifi,we konden ons wassen en goed slapen.De rest maak je er zelf van.Wil je luxe ga er dan niet naartoe.Wil je geld uitsparen op de kamer doe het.In de plaats kan je geld geven aan leuke dingen in Keulen!Ik zou er teruggaan.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Storch in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Storch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Storch scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: