Hotel Römerhafen ***

Römerhafen
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Römerhafen bij:

2 reviews over Hotel Römerhafen in het Nederlands

Vies en armoedig

Johan, 1-4-2011

Ongezien een goedkope overnachting geboekt. De kamer stonk en was niet schoon. Alles was oud en versleten. Het bedrijf was meer ingesteld op het terras (dat was goed gevuld) en het restaurant (waar ik niet graag zou eten) dan op logies. Moest nodig gerenoveerd!
Gereisd zakelijk in mei 2000

Perfecte ligging

Tineke Rokebrand, 9-6-2009

Romerhafen is een gemoedelijk hotel. Ruime lichte slaapkamer met groot openslaand raam. Wij hadden uitzicht op de Rijn en terrasjes. Verwacht geen luxe, maar het was schoon en ruim. Wastafel, toilet en douche was prima. Fohn aanwezig.

Uitgebreid ontbijt (vleeswaren, kaas, smeerworst, brie, jam, honing, gekookt ei, scrambled eggs, gehaktballetjes, yoghurt met muesli, vers fruit, jus d'orange, koffie en thee). Vriendelijke eigenaar.

We konden om 11.00 uur 's ochtends direct in de kamer. Bij uitchecken konden we de bagage laten staan tot ons vertrek om 16.00 uur.

Perfecte ligging aan de Rijn in de Altstadt, 5 minuten vanaf het treinstation, de Dom en het winkelgebied.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Römerhafen in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Römerhafen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Römerhafen scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: