Hotel NK Bergischer Hof ***

6,3

5 reviews over Hotel NK Bergischer Hof in het Nederlands

helaas geluidsoverlast

D-reizen, 7-12-2008

prima hotel, voor gewoon een nachtje te spenderen.

schoon, comfortabel, alle voorzieningen dichtbij. centrum is 5 km dus openbaar vervoer of 15 minuten met auto. simpelweg de brochure lezen.

wat ons wel erg tegenviel was de ligging aan een drukke verkeersweg, waardoor de lichte slapers onder ons, geen oog dicht gedaan hebben.

dus voor mensen die licht slapen, echt even oordoppen mee!

bar was bij ons nog geen eens open!

schone kamer, sanitair en gevulde minibar (tegen betaling)

niets te mopperen over dit hotel, ontbijt was ook goed en de verwarming deed het bij ons, anders is het inderdaad waanzinnig koud!

Gereisd met vrienden in december 2008

prima hotel

rebecca, 7-12-2008

prima hotel dit stadshotel aan de rand van keulen, in de nabije omgeving winkels, restaurants en bars

helaas is het verkeer in de nabije omgeving zeer druk, met als gevolg veel geluidsoverlast, ook als je aan de achterkant ligt. dus geen aanrader voor de lichte slapers onder ons, of gewoon even oordoppen meenemen.

eenvoudige kamers met alle voorzieningen die nodig zijn.

kortom prima hotel, maar wel wat gehorig

Gereisd met vrienden in december 2008

tevreden

Miriam Dragtsma, 2-9-2008

We dachten dat het hotel dichter bij het centrum van Keulen zou liggen, maar dat was niet zo.

Het openbaar vervoer was degelijk en goed- een soort metro-, we konden vanuit het hotel ernaartoe wandelen en vanuit het station hadden we meerdere opties om naar het centrum te gaan.

Hotelkamer was in orde.

Het ontbijt werd door leuke jonge vrouwen verzorgd.

Treinreis en hotelverblijf was in een goede prijs- kwaliteit- verhouding.

Onze kamer was simpel en prettig.

We vonden het alleen teleurstellend dat de twee eens(1)persoonsbedden niet tegen elkaar aan gezet konden worden.

Gereisd met partner in april 2008

dhr en mevr J. van Zee (ouders), 27-12-2007

wij hadden een 3 pers. kmr. goede bedden, alles schoon, alleen de verwarming deed het niet, dus 's nachts heel erg koud ondanks de dekbedden. De badkamer was wel verwarmd, gelukkig. Heb hier wel melding van gemaakt en het is genoteerd. Ze zijn ons niet tegemoet gekomen, door bijv. de 3 drankjes die wij die avond tevoren hadden geconsumeerd aan te bieden. Jammer!

Het centrum is met de metro die 200 mtr. van het hotel ligt goed te bereiken. Stopt op het station. Niets mis mee!

Ze zijn aan het renoveren, maar daar hebben wij geen last van gehad. De bruine vloerbedekking wordt vervangen door mooi rood met iets geels er in. Wel leuk

Gereisd familie in december 2007

K. Breedijk, 26-12-2007

Donzen kussen en dekbedden en dan geen synthetische achter de hand hebben.

Inrichting oud en lelijk.

In het trappenhuis stonk het naar schoenpoetsmiddel.

De lift was kapot.

Overal lagen oude tapijten op de grond met vlekken en opkrullende randen waar je je nek over brak.

Over het ontbijt en het sanitair waren wij wel tevreden.

Gereisd met partner in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor NK Bergischer Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NK Bergischer Hof in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NK Bergischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NK Bergischer Hof scoort een 6.25 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: