8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lindner Dom Residence Köln**** bij :

43 reviews over Hotel Lindner Dom Residence Köln in het Nederlands

Perfect hotel om Keulen te bezoeken

A.E. de Bruijn, 7-1-2017

De ligging van het hotel is perfect om - in ons geval - de kerstmarkten te bezoeken, alles op loopafstand. Een goede ontvangst en de bagage kon in de afgesloten bagageruimte worden achtergelaten totdat de kamer beschikbaar was. Heerlijk naastgelegen zwembad, whirlpool en sauna waar je kosteloos gebruik van mag maken, een aanrader. Ruime kamer en een mooie badkamer. Niet praktisch dat je in bad moet douchen. Het gereserveerde menu was voor ons niet overweldigend. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
Gereisd met vrienden in december 2016

Perfect voor een city trip

Daphne, 15-11-2015

De lokatie is ideaal op enkele minuten van de Dom! Bedden sliepen heerlijk en de kamer was brandschoon. Ontbijt was uitgebreid en vers. Parkeren kostte 20€ in een afgesloten garage van Lindner.
Gereisd met partner in november 2015

Goed maar kan beter

fam_koenraadt, 26-10-2015

Goed hotel, ligging vlakbij de dom en andere bezienswaardigheden. Heerlijk en uitgebreid ontbijt,Perfect zwembad,jacuzzi en sauna.Ook gratis badjas en slippers.

vriendelijk personeel. Alleen de temperatuur op de kamer was veel te hoog. Tot wel 25 graden s'nachts. We hebben het gemeld maar er was niets aan te doen. Jammer.

Gereisd met partner in oktober 2015

kerstmarkt keulen

mevrouw Huls, 7-12-2014

Ten opzichte van de kerstmarkten ideale ligging,ook met openbaar vervoer
Gereisd met vrienden in november 2014

Centraal gelegen hotel

Dave, 21-1-2014

Goed gelegen hotel, werd geplaatst in de dependance in een ruim appartement. Ver van het restaurant en bar.

Bar is heel gezellig.

Gereisd zakelijk in september 2011

goed hotel vlakbij de Dom

Dirk, 31-12-2013

Goed hotel voor een citytrip. Ligt op wandelafstand van de Dom en alle kerstmarkten. Mooi zwembad. Lekker ontbijt met voldoende keuze. Ruime kamers.
Gereisd met vrienden in november 2013

WAT EEN TOPPER

KATRIEN - MIEKE - SONIA, 12-11-2013

Hotel prima, vriendelijk bediening de kamer zeer proper en een uitstekende ligging, alsook het ontbijt was prima verzorgd.

Keulen was aangenaam voor cultuur en zeker de winkelsstraten voor 3 vrouwen de max.

Zeker aan te raden, kwaliteit en waarde voor U geld.

Gereisd met vrienden in november 2013

personeel en locatie zwembad beneden alle peil

Koen De Smet, 30-9-2013

wij kwamen aan in het hotel en kregen geen enkele informatie betreffende hotel. Uren ontbijt, Wellness, kamers, was een speciale lift met kaart, hebben gesukkeld om deze in gang te krijgen. Lift bevond zich voor de balie, medewerkers zagen dat we aan het sukkelen waren en ipv te helpen waren ze aan het lachen. Andere hotelgast heeft ons geholpen.

Vroeg waar ik wagen kon plaatsen, zeiden dat ik gratis buiten in de straat mocht parkeren. Groot was mijn verwondering toen ik \'s ochtends een parkeerboete vond onder de ruitenwisser. Toen ik ging informeren zeiden ze dat ze een ondergrondse garage hadden. Toen ik vroeg waarom ze dat bij het inchecken niet gezegd hadden

Gereisd met partner in september 2013

Geweldig hotel vlakbij de Dom

karinvanderweijden, 2-8-2013

Keurig hotel, vriendelijk personeel. We kregen om 13:15 uur al de sleutel van de kamer en konden de auto in de garage onder het hotel parkeren (20 euro per etmaal). De Dom, Altstadt, Rijnkade....alles op loopafstand! Prachtig zwembad in het naastgelegen appartementencomplex voor senioren, ook ligbedden, sauna en bubbelbad aanwezig. Heerlijke bedden en airco op de kamer. Zeer goed verzorgd ontbijtbuffet, mogelijkheid om buiten op het terras te ontbijten. Een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2013

Zeer goed hotel, 4 sterren waard.

Wesley, 7-7-2013

Mooi hotel met heel goede kamers, zalige bedden, mooie badkamer (douche-bad), in de buurt van de Dom en het centrum.
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Dom Residence Köln in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Dom Residence Köln zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindner Dom Residence Köln scoort een 8.76 uit 10 op basis van 234 reviews.