Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Jugendherberge Köln-Riehl - City Hostel bij :

1 review over Hostel Jugendherberge Köln-Riehl - City Hostel in het Nederlands

Een prima accommodatie voor een weekendje Keulen

Eilko Levinga, 12-8-2013

Een keurige accommodatie en een prima ligging.

Het is net alleen een jeugdherberg, maar tevens hotel met nette kamers.

Wij logeerden op de 7e verdieping. Het meubilair op de kamers is modern.

De badkamer zeit er zeer verzorgd uit en is prachtig betegeld.

De boxspringbedden kunnen je een goede nachtrust bieden.

Op de kamer bevindt zich een moderne flatscreen tv die ons inziens wel iets groter had mogen zijn.

De ligging van het hotel is perfect. Het ligt in een parkachtige omgeving met ruim voldoende gratis parkeerplaatsen.

Het ontbijtbuffet is uitstekend verzorgd. Heerlijke Duitse broodjes, maar ook volop Muesli, vers fruit, prima jus de orange en de hardgekookte eieren werden onmiddelijk weer aangevuld toen het mandje leeg was.

Wat we wel vreemd vonden is dat we bij vertrek zelf het beddengoed mee naar beneden moesten nemen. Dat hebben we niet eerder meegemaakt.

Je moet hier trouwens gelijk betalen bij het inchecken.

Samenvattend: een prima slaaplaats voor een weekendje Keulen.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jugendherberge Köln-Riehl - City Hostel in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jugendherberge Köln-Riehl - City Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jugendherberge Köln-Riehl - City Hostel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.