Hotel Friends ***

Friends

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Friends bij:

3 reviews over Hotel Friends in het Nederlands

Heerlijk knus en trendy hotel

A.A., 11-10-2010

Het is een tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar wat ik me nog goed herinner is het mooie trendy design van het hotel, net buiten Keulen. Binnenstad van Keulen heel goed aan te rijden. Ideaal in periode's als de Kerstmarkt.

Erg vriendelijk personeel en vooral een mooie kamer met waterbed! Heerlijk toch? En als het ontbijt ook nog goed is, waarom zou je dan nog in een 5 sterren hotel midden in het centrum van Keulen moeten gaan zitten?

Gereisd met partner in december 2006

André Pronk, 3-12-2007

Hotel vanaf snelweg goed te bereiken. Voldoende parkeergelegenheid. Openbaar vervoer (trein) naar stad ligt op +/- 700 meter lopen. Eenvoudig hotel met ruime kamers. 2 persoonsbed is echter erg smal (1.40 m). Leuk ontbijtbuffet. Prima hotel voor bezoek aan Keulen.
Gereisd met partner in december 2007

Hans, 16-4-2007

Prima hotel, erg schoon en netjes. Heerlijk bed en rustige omgeving voor zover dat midden in een grote stad als Keulen kan. Het vrij sobere ontbijt is in het aanpalende restaurant, waar je overigens voor weinig een prima diner kan genieten. Gezien de lage prijs zeer veel waar voor je geld, mocht je dus een nachtje in Keulen moeten verblijven kan ik dit hotel van harte aanbevelen. Wil je langer blijven bijv. een hele week dan zou ik iets anders kiezen.
Gereisd zakelijk in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Friends bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Friends in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Friends zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Friends scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: