Hotel Europäischer Hof am Dom **

Hotel Europäischer Hof am Dom **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Europäischer Hof am Dom** bij :

2 reviews over Hotel Europäischer Hof am Dom in het Nederlands

michiel weijs, 6-5-2008

menging van oud en versleten(vloer, raam) en goed (bed) met vriendelijke bediening
Gereisd met partner in mei 2008

Tessa en Marcus, 11-10-2007

Wij hebben dit voor 1 nachtje geboekt, we wilden in het centrum zitten voor niet te veel geld. PERFECT, we konden vroeg onze kamer in en de auto laat laten staan in de parkeergarage!

De kamers zijn klein maar heel schoon en sommige kamers hebben een hele nieuwe badkamer. In een stad als Keulen heb je alleen een bed en een douche nodig als dat is wat je zoekt is dit hotel TOP. Als je meer tijd op je kamer doorbrengt en wat meer luxe wil zou ik dit hotel afraden.

Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Gereisd anders in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europäischer Hof am Dom in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europäischer Hof am Dom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europäischer Hof am Dom scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.