Hotel Esser ***

Esser

6 reviews over Hotel Esser in het Nederlands

geen goede nachtrust

Bets, 14-12-2008

Dit hotel staat in de gids als een aanrader. Dat is het dus niet hoor.

Het ontbijt is redelijk en de kamer is verouderd, maar niet slecht en ook goed schoon. Je kunt wel elkgeluidje bij alle buren horen.

Maar het geluid van de straat is verschrikkelijk. In een nacht zeker 20 ambulances met loeiende sirene langs het raam.

En dat een dag shoppen over de kerstmarkt. Nee, dat doen we niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Never again

Angelo, 12-10-2008

In tegenstelling tot andere beoordelingen troffen wij een vies hotel aan met diverse zaken die niet werkten.

Prima ligging als je niet telt op een behoorlijk ontbijt en een zuivere kamer.

Gereisd met partner in oktober 2008

Niet zo best

Angelo, 12-10-2008

In tegenstelling van de andere beoordelingen vonden wij het hotel zeer smerig en het ontbijt was sober (in tegenstelling wat we gewend zijn van andere hotels met 3 sterren)

Ligging was prima en van lawaaioverlast hadden wij geen last.

Wel werkte er diverse zaken niet (oa)toiletspoeling zodat men ons om moest boeken naar een andere kamer.

Schoonmaak was beneden alle peil en alles zal vol stof en vuiligheid.

Het was niet het duurste hotel aanbevolen door ons reisbureau, maar zeker geen 3 sterren waard.

Voor dezelfde prijs hebben wij al heel wat beter geslapen en ontbeten.

Wij persoonlijk raden het hotel zeker niemand aan.

Parkeergarage was perfect, maar wel achteraf pas vermeld dat het 11 euro per nacht kost.

Geen probleem maar laat het vooraf wel even weten.

Gereisd met partner in oktober 2008

Erna, 3-3-2008

groot appartement, ruime kamers, 2 badkamers, maar geen warm water in 1 badkamer en in de keuken; dat is wel lastig. Redelijke ligging, skigebied alleen met auto of skibus bereikbaar, niet op loopafstand, ondanks vermelding dat skilift op 100m is. Skipistes breed en ondanks voorjaarsvakantie geen lange wachttijden bij de liften.
Gereisd familie in februari 2008

Loekcas, 4-12-2007

Met 5 personen geweest.

Een prima hotel met erg behulpzaam personeel. We werden er bijvoorbeeld tot 3maal toe op gewezen dat de klok verzet zou worden die nacht.

Hotel ligt op loopafstand van het centrum (10-15min tot de dom) en een tramstation ligt al op 3 minuten lopen.

Ontbijt is zeer uitgebreid, wordt constant aangevuld en in mooie ontbijtzaal. Hotelkamer groot, fijne bedden en sanitaire voorzieningen netjes. Niet extra luxe, maar prima in orde. Alles aanwezig!

Gereisd met vrienden in november 2006

VANGESTEL, 2-5-2006

Wij vonden dit een goed hotel.

Plusplunten:

*Direct aan de Rijn en bij de winkels.

*Goed ontbijt.

*Garage voor de auto.

*Vriendelijk personeel.

Minpunt:

*Het lawaai van de lift dat heel de nacht hoorbaar is.

Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Esser bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esser in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esser scoort een 6 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: