Camping der Stadt Keulen

5,9

10 reviews over Camping der Stadt Keulen in het Nederlands

Typische stadscamping

Corina, 13-8-2017

Wij hebben hier 1 nacht gestaan op onze heenreis. Typische stadscamping waar iedereen kris kras door elkaar staat. Veel herrie van de weg, de rivier en campinggasten tot diep in de nacht. Het sanitair kon wel een schoonmaakbeurt gebruiken, het was ook erg druk toen wij er waren. Douches werken op een 50 cent munt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige kleinschalige camping

René Cloudt, 9-5-2017

We komen al heel wat jaren op deze camping tijdens CSD Köln. Een heerlijke camping met grote grasvelden zonder afgebakende staanplaatsen waardoor de keuze om te staan geweldig is. Geen speeltuin of andere op kinderen gerichte activiteiten,...dus gelukkig weinig kinderen op de camping. Zeer vriendelijk personeel die ons ieder jaar weer met onze naam begroeten. Er is ook een kleine kiosk aanwezig waar iedere dag verse broodjes te krijgen zijn,...en een beperkt assortiment andere benodigheden,...maar dat is genoeg voor de eerste behoeften op een camping. In de buurt zijn supermarkten aanwezig. Voldoende nette en schone toilet en douche voorzieningen. Prachtig uitzicht over de Rijn,...waar ook enkele kleine strandjes zijn om te relaxen aan het water. Het centrum van Köln is met de fiets zo'n 15 minuten. Schuin tegenover de camping is een gezellig restaurant/biergarten waar het goed eten en drinken is tegen een zeer schappelijke prijs. Enige kleine nadeel is wel dat de camping gelegen is vlak bij een Autobahn brücke over de Rijn.
Gereisd met partner in juli 2016

Leuk camping dicht bij de stad

J Zonneveld, 17-9-2016

Leuk gelegen camping met ruime plaatsen, schoon sanitair, dicht bij de stad gelegen, uitzicht op de Rijn. Vanaf de camping kan je langs de oever wandelen, er zijn een paar eetgelegenheden op loopafstand. Als je de brug over loopt, ben je met de tram in twintig minuten in de binnenstad. Keulen is een fraaie stad.
Gereisd met partner in juli 2016

Leuke camping voor het bezoek van Keulen e.o.

Patrick, 15-5-2016

Ik was in het voorjaar en had dus ruimte zat. Alleen mocht ik niet alle ruimte innemen die ik wilde. Er moest nog een wat plek overblijven. Ik stond pal aan de Rijn, de hele dag kan je naar bootjes kijken.

Sanitair was goed en schoon ( er stonden 10 kampeerders op de camping, dus dat was niet zo'n probleem). Sanitair gebouw is verwarmd, en dat is wel nodig bij temperaturen van 8 graden overdag.

Centrum van Keulen is met het OV te bereiken door de tramhalte aan de overkant van de Rijn (15 miuten lopen), daarna nog 20 minuten in de tram. Phantasialand is ook in 20 -25 autominuten te bereiken. De camping ligt dichtbij de snelweg, maar je moet wel door smalle straatjes rijden om er te komen. Er staan wel genoeg borden, al vanaf de afrit van de snelweg.

Douchen kost 50 cent. Er waren (zelfs in april) elke ochtend verse broodjes. Tevens is een beperkt assortiment broodbeleg te krijgen.

De beheerster spreekt prima nederlands.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

overvolle camping en 0 klantenservice

ICT Batties, 12-8-2015

Wij zijn in Augustes met een groep vrienden richting deze camping vertrokken vanwege "Gamescom" hier hebben wij 5 dagen gestaan.

De camping was echt te vol alle tenten stonden op elkaar gepropt er zat geen enkele logica in je moest via de ene tent naar de andere tent om bv even naar het toilet (DIXI) te gaan

Ik weet ook zeker dat dit absoluut verboden was want er waren genoeg mensen die een vuurtje s'avonds aandeden als dat mis zou zijn gegaan zouden alle tenten in de brand vliegen en had niemand een uitweg.

Bovendien was het sanitair gewoon vies, en waren de voorzieningen totaal niet voorbereid op de enorme hoeveelheid gasten dit resulteerde dan ook in dat mensen zelfs nog om 12 a 1 uur s'nachts stonden te wachten om een paar minuten te kunnen douchen.

De werknemers zelf waren ook niet al te klantvriendelijk, mensen die op een nare manier provocerend naar je toe komen terwijl je gewoon rustig bent?

Al met al geen aanrader, alleen als je niks anders kunt vinden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

prima

Jeronim, 27-7-2015

Prima camping om Keulen te bezoeken. Van de drukke weg geen last, die is er nu eenmaal en hij neutraliseert ook nog eens campinggeluiden van het jongerenveld. Met de fiets ben je zo in de stad. Minpunt is de WiFi. €5,- per dag, maar in de praktijk moet je zowat in de receptie gaan zitten om ontvangst te hebben. Tip: het naastgelegen restaurantje heeft gratis WiFi (wachtwoord 'Erdinger') en is op een deel van de camping goed te ontvangen!
Gereisd anders in juli 2015

Stadscamping

Jan S, 25-9-2013

De camping ligt vlak onder de autobaanbrug en heeft daardoor wat last van lawaai. Wij vonden dat niet hinderlijk. De toiletten en douches zijn boven en moeilijk toegankelijk voor minder validen. Toiletten etc brandschoon. De kampeerplaatsen zijn vlak op een nette grasbodem. Een restaurant hebben wij niet kunnen ontdekken. Receptie is vriendelijk. Het oude centrum van Keulen ( Dom) ligt aan de andere kant van de Rijn op 7 km afstand. Eigenlijk geen WIFI, maar via de receptie kreeg ik een code waarmee ik gratis WIFI kont ontvangen bij de afwasgelegenheid.
Gereisd met partner in september 2013

uitstekende stadscamping

p.j.ariese, 5-8-2012

wij hebben hier juni 2011 gestaan een kleine rommelig gezellige camping met super(schoon) sanitair en vriendelijk personeel ideaal om keulen te bezoeken over een lang fiets/voetpad langs de rijn en met een kwartiertje fietsen zit je midden in het centrum

geluids overlast wij hebben er ons niet aan gestoord je zit nu eenmaal in een STAD en rijnaken varen niet met een electro-motor als je daar niet tegen kunt moet je niet aan de rijn gaan staan maar op de mokerhei

kortom een ideale camping om keulen te bezoeken

Gereisd met partner in juni 2011

Stadscamping

hh_nieborg, 17-8-2011

Camping is prima voor 1-2 dgn. Op doorreis en evt een stadsbezoek kun je er prima zijn.

Sanitair is netjes echter de afwasplaatsten e.d. niet en erg rommelig en is hard toe aan een opknapbeurt. Geen last gehad van verkeer (je staat vlakbij een grote brug)

Uitzicht op de Rijn met zijn boten is leuk.

Eten op de camping, kan ik niet beoordelen. Wel een tip/aanrader:

Alt Poller Wirtshaus. Een biergarten waar je ontzettend goed kan eten. Ligt vlakbij en komt er aan langs naar de camping toe. De buurt er omheen is niet uitnodigend qua omgeving. Dit tentje ziet er ook van binnen goed uit en wordt ook goed bezocht. Een 9. ook de service is super voor elkaar. Aardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

website misleidend

willemijn, 13-8-2010

deze camping wordt op de website aangeprezen voor zijn rustige ligging.dit is HELEMAAL niet het geval, ze ligt nl. net onder de snelwegbrug, dus je hebt een continu lawaai. ook vliegtuigen en zware containerboten verstoren de rust.één groot grasveld, geen afgebakende zones, tijdens ons verblijf stond de camping overvol, en werd er door de beheerders (een bejaard echtpaar met zoon) absoluut niet gekeken naar afstanden tussen de tenten. de zgn nachtwaker lette bovendien NIET op de nachtrust na 22u. de eerste nacht hadden we zingende Nederlanders tot 3u.

openbaar vervoer op 20min. wandelen. postzegels werden alleen verkocht met kaartjes, beperkte opening vd receptie.enig positief punt: wcpapier en net sanitair.2 afwasplaatsen en 1 wasmachine voor de hele camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping der Stadt Keulen in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping der Stadt Keulen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping der Stadt Keulen scoort een 5.91 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: