Hotel Christina

Hotel Christina

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Christina bij :

1 review over Hotel Christina in het Nederlands

niet iets waar we nog een keer heen gaan

C. Brekelmans, 29-8-2010

Op het internet staan een paar foto's waarop het hotel groot lijkt, maar toen wij binnenkwamen viel het tegen. de kamers zijn klein en de badkamer ook. Ook staat er op internet dat er gratis wifi is in het hotel, maar dat is niet overal, want in de achterste kamers (waar wij zaten), is er geen internet of valt de verbinding steeds weg, en daardoor moet je naar het restaurant toe voor internet. De schoonmaker is wel langs geweest, maar heeft maar een kamer schoongemaakt en de andere niet. Het enige positieve is dat het ontbijt goed verzorgd is en dat de ligging redelijk goed is.
Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Christina in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Christina scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.