Hotel Alemania ***

Alemania

2 reviews over Hotel Alemania in het Nederlands

Prima hotel

Marja, 21-7-2008

juli 2008 een nachtje geweest en hier krijg je waar voor je geld. Dit is precies wat je van een 3*** hotel kan verwachten. Prima kamer en ontbijt en de eigenaren zijn echt heel vriendelijk. Als we weer naar Keulen gaan gaan we hier zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2008

rob, 6-2-2008

Het hotel bevindt niet in één van de meest aantrekkelijke straten van Keulen. Oud pand met een lift die je alleen moet gebruiken als je niet claustrofobisch bent. Uiterst vriendelijk, Joegoslavisch, personeel. Sommige kamers hebben douche en toilet op de gang. Airco hebben ze nog nooit van gehoord. Doorsnee ontbijt buffet.

Koffie warm/lauw. Eitjes half rauw. Voor een 3 *** hotel onder de maat maar wel schoon en netjes verzorgt. Ook rokerskamers, da's een plus puntje. Half uurtje internet kost €3,00 en dan maar hopen dat het werkt. Eigenlijk een hotel waar hoofdzakelijk Duits spoorweg personeel overnacht. Maar als low-budget hotel in orde. De foto's op de website geven een juiste indruk.

Ik geef het hotel 2 **+

Gereisd alleenreizend in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alemania in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alemania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alemania scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: