Hotel Villa Sophienhöhe ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Sophienhöhe bij:

2 reviews over Hotel Villa Sophienhöhe in het Nederlands

Nooit meer

Paul, 28-8-2017

Wij hadden dit hotel o.a. geboekt voor de rustige ligging en mooi terras. Bij aankomst gingen we op het mooie terras zitten en werd ons duidelijk gemaakt dat we niets konden drinken daar er een feest was. Ik vertelde dat we hotelgasten waren, antwoord was sorry, en dit op een vrij onvriendelijke manier. Dus terug de auto in kilometers rijden om iets anders te zoeken, want in de buurt is daar niets. We hadden ook niet de kamer (in bijgebouw)die we geboekt hadden, vuile kamer, tv werkte niet, natte plekken, spinnen en slecht ruikende handdoeken, op de gang zat zelfs in een vuil hoekje een pad. Rust was er ook niet, want met het mooie weer was het feest dus buiten, en we konden zelf niets drinken buiten. Om 22.00 h ging de muziek wel stiller, maar rustig was het niet. Beste hoteluitbaters, ofwel organiseer je feesten, ofwel ontvang je hotelgasten op de juiste manier, beide samen lukt u niet.
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer goed hotel in mooie omgeving

Alex, 19-9-2014

Op een prachtige locatie is dit hotel gevestigd. We zaten zelf in het bijgebouw waar een aantal losse kamers zijn gevestigd. We vonden de bedden "on-Duits": Bijzonder zacht en daardoor niet heel comfortabel, maar dat is een kwestie van smaak waarschijnlijk. De kamer is zakelijk en functioneel ingedeeld. De badkamer is geweldig: Ruim en licht. Ontbijt prima: Veel keuze, netjes uitgestald en vriendelijk personeel. We zouden hier absoluut nog eens heen gaan!
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Sophienhöhe in Kerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Sophienhöhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Sophienhöhe scoort een 4.82 uit 10 op basis van 2 reviews.